Canon 70D + Signon 10-600 f1.8 IS OS HSM + 430EXII Flickr 500px lsfotografie.webs.com
de core's zelf worden warmer of kouder (meestal warmer) dan de hele cpu. Het ligt aan de plaatsing van de sensors. Verder kan je ook nog met andere software even de temperatuur te checken (coretemp speedfan of in bios)
Maar de temperaturen en de verschillen zijn niet iets om je zorgen over te maken.
Maar de temperaturen en de verschillen zijn niet iets om je zorgen over te maken.
I can't wait to shoot!
Verwijderd
het hangt ervan af of je temperaturen idle of stressed zijn. Als ze idle zijn is het behoorlijk warm.
het is een mobile proc dus zelfs idle is het nog wel acceptabel.Verwijderd schreef op vrijdag 22 mei 2009 @ 12:09:
het hangt ervan af of je temperaturen idle of stressed zijn. Als ze idle zijn is het behoorlijk warm.
Dat is idd idle, maar ik kan er niets aan veranderen, of wel? Mijn laptop wordt idd wel vrij warm onder mijn polsen... Maar wat zou ik daar aan kunnen doen? Cool n Quiet staat reeds geactiveerd...
Canon 70D + Signon 10-600 f1.8 IS OS HSM + 430EXII Flickr 500px lsfotografie.webs.com
Verwijderd
je kan proberen om de vcore te verlagen, lager=beter zolang het stabiel blijft. verder je laptop uit elkaar halen en het stof eruit halen. of het wat zal helpen is de vraag. het zal waarschijnlijk niet zo erg zijn dat ie ietss warmer word. Kijk eens in everest of speedfan hoe warm alles word.
De temperatuur staat al in mijn startpostVerwijderd schreef op vrijdag 22 mei 2009 @ 19:12:
je kan proberen om de vcore te verlagen, lager=beter zolang het stabiel blijft. verder je laptop uit elkaar halen en het stof eruit halen. of het wat zal helpen is de vraag. het zal waarschijnlijk niet zo erg zijn dat ie ietss warmer word. Kijk eens in everest of speedfan hoe warm alles word.
Verwijderd
je hebt in je startpost alleen de temperaturen van je cpu gezet
maar het is maar de vraag of het ook echt schadelijk is voor de laptop dat ie zo warm word. meestal kunnen ze behoorlijk wat hebben namelijk.
Pagina: 1