Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hallo Allemaal,

Wie van jullie kan mij helpen, ik heb vanmorgen een nieuwe update voor de nokia E66 op mijn mobiel gezet (weet ff niet welke versie). En nu valt mij op als ik de slaapstand aan heb dan krijg ik dus een balkje in een zwart scherm met daarop tijd/datum/profiel. Maar bij de vorige versie kreeg ik dat ook maar als ik dan op de middelste knop duwde dan kreeg je het heel groot in scherm en ging die vervolgens op zwart scherm en dus slapen. maar nu krijg ik het met geen mogelijkheid op mijn mobiel gezet, kan iemand mij vertellen waar ik dit ergens kan vinden?

Tevens heb ik een probleem met sms en mms, bij sms kan ik wel versturen maar niet ontvangen en bij mms kan ik niet versturen. ik heb een vodafone netwerk. weet mss iemand of en wat ik hier aan kan doen??

Alvast bedankt

groetjes sharon

• stijnos1991
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08:22
Voor je sms/mms probleem: vraag de instellingen van je toetsel op bij je provider, dan weet je in ieder geval zeker dat die goed staan en is je probleem waarschijnlijk wel opgelost.

Verwijderd

Topicstarter
stijnos1991 schreef op donderdag 21 mei 2009 @ 18:32:
Voor je sms/mms probleem: vraag de instellingen van je toetsel op bij je provider, dan weet je in ieder geval zeker dat die goed staan en is je probleem waarschijnlijk wel opgelost.
Dit heb ik gedaan en alles klopt gewoon. snap er niks van, en weet nu alleen nog een oplossing en dat is morgen bij vodafone langs gaan.Maar wel bedankt voor je reactie.

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Een topic is voldoende: graag verder in Verwijderd in "Het Nokia E66 Topic"

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Dit topic is gesloten.