• Stormbringer
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-11-2023
Weet iemand of de winkel in Den Ham morgen open is? Ik zit al een paar keer vele minuten lang te bellen, maar, het blijft bij een elektronische stem + irritant muziekje... Dat ze vandaag niet werken kan ik snappen, maar dan konden ze wel even hun antwoordapparaat aanpassen...

Anyway, weet iemand of ze open zijn morgen? Ik heb ze ook al gemaild, maar weinig vertrouwen dat ze voor morgenochtend reageren. Morgen ben ik namelijk redelijk dichtbij, en zou ik er graag een nieuwe tas uitzoeken...

Don't live for pleasure, make life your treasure

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 11:34

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Waarom zouden ze niet open zijn?

Oh en: http://www.fotokonijnenbe...en_foto_konijnenberg.html

[ Voor 56% gewijzigd door Angeloonie op 21-05-2009 16:36 ]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Verwijderd

Dit haal ik gewoon van de website af. Had je zelf ook kunnen vinden.

Gewijzigde openingstijden Foto Konijnenberg

In verband met Hemelvaartsdag op donderdag 21 mei aanstaande, zijn onze winkels in Nederland en Belgie de gehele dag gesloten. Vrijdag 22 mei staan wij vanaf 09:30 uur voor u klaar.

In verband met 2e Pinksterdag op maandag 1 juni aanstaande, zijn onze winkels in Nederland en België de gehele dag gesloten. Dinsdag 2 juni staan wij vanaf 09:30 uur voor u klaar.

Natuurlijk kunt u tijdens deze sluitingsdagen wel uw bestellingen online in onze webshop plaatsen.

• TranceSetter
  • Registratie: Januari 2004
  • Nu online
Van hun eigen website: (klik)

In verband met Hemelvaartsdag op donderdag 21 mei aanstaande, zijn onze winkels in Nederland en Belgie de gehele dag gesloten. Vrijdag 22 mei staan wij vanaf 09:30 uur voor u klaar...

• Stormbringer
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-11-2023
Zucht, ik had het in het nieuws bovenaan verwacht... 8)7

Anyway, hartstikke bedankt! :*)

Ik wilde het zeker weten omdat het alsnog een uur extra reizen voor mij is, vandaar...

EDIT: Allemaal nogmaals bedankt, mijn excuses voor het beschamend slecht zoeken... :X

[ Voor 19% gewijzigd door Stormbringer op 21-05-2009 16:42 ]

Don't live for pleasure, make life your treasure

• Zoefff
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11:51

Zoefff

❤ 

Ga je schamen ;)

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.