Toon posts:

computer blijft hangen met 9500 GT

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
He allemaal, ik probeerde het met de search functie, maar kon zo snel even niets vinden dus bij deze een nieuwe topic.

Ik heb een standaard pc: ACER aspire T180-IB72. Zit oa een Sempron 3200+ in geloof ik. Nu heb ik een GeForce 9500GT aangeschaft en wil deze op mn mobo aansluiten. Dat verliep goed, maar als ik heb nu opstart blijft de PC op een willekeurig moment vast hangen. Meestel bij het inloggen, maar soms net daarna. Mocht hij met willen inloggen dan komt het ook nog eens voor dat hij ipv vast te blijven hangen zichzelf gaat herstarten en dan begint het verhaal weer van vooraf aan.
Heeft iemand een idee wat er aan de hand is? Alle temperaturen (CPU en System) zijn normaal (rond de 30 graden) en heb ik wel gewoon beeld maar verder kom ik ook niet.

gr, Ingmar

Verwijderd

Topicstarter
Laat maar! Probleem lag bij de nieuwe geheugenkaart die ik erbij had gedaan.

gr, Ingmar

Verwijderd

Hallo,

ik heb net zo'n probleem, ik heb dezelfde videokaart.
na het installeren van XP de drivers geinstalleerd voor alles, onder andere de video kaart.
bij het herstarten van de pc blijft het scherm zwart vlak voor het inlogscherm.
nu heb ik vista weer geinstalleerd en nu ook dit zelfde probleem.
weer blijven hangen vlak voor het inlog scherm.

deze kaart heb ik in maart gekocht, gelijk in mijn pc gedaan en werkte direct.
nu bij het formatteren en hetinstalleren van het besturingssysteem krijg ik dit pas.

weten jullie hier een oplossing voor?

Verwijderd

sorry voor dubbelpost maar mochten meerdere mensen dit probleem hebben dan kan dit ook een oplossing zijn:

bios update 1.2 downloaden bij xfxforce.com
hierna heb je een grote kans dat nieuwste drivers weer werken

Verwijderd

:? werkt het nu weer of niet?

Verwijderd

ja, na die bios update wel ja.
Pagina: 1