Acties:
  • 0 Henk 'm!

• egonolieux
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 06-01-2024

egonolieux

Professionele prutser

Topicstarter
Ik ben vanplan een nieuwe systeem te bouwen met de Antec 900 two kast, en ik schik mijn processor (i7 920 OC naar 3GHZ+) te koelen met de Xigmatek S-1283V Dark Knight.

Nu is mijn vraag of deze CPU koeler wel past in deze case. Ik hoor veel mensen zeggen dat het nipt is.
En ten twede, kan ik nog gebruik maken van 1 of 2 van de 2 optionele ventilators lang de zijkant?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PRaGA88
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 25-02 14:27
Ik ben er bijna zeker van dat hij past. Want de antec 900 is een ruime case voor een middy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ironx
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-05 17:44
Volgens mij komen de CM 690 (qua grootte) en Mugen 2 (qua hoogte) overeen?
Dan denk ik niet dat het gaat passen...

Bij mij is 1 van de 2 zij-fans bruikbaar, namelijk de onderste naast de videokaart.
De zij-fan op CPU hoogte past niet omdat het zijpaneel er dan simpelweg niet meer op kan.

This posting is provided "AS IS" with no warranties, and confers no rights.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _ferry_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Geen match met casemodding, tenzij je zelf gaat zorgen dat ie past ;) Dus schopje -> OH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark de Vaal
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 17:42
Bij mij zit er gewoon een mugen 2 in mijn 900.2. Ik ben even naar de spec weze kijken van de cooler die de TS wil gaan kopen. Deze is echter 1 cm hoger en ik heb dus nog een cm of 2 over.

Ik hoop dat je hier wat aan heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lubbers92
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 26-03 14:02
ironx schreef op donderdag 21 mei 2009 @ 16:17:
Volgens mij komen de CM 690 (qua grootte) en Mugen 2 (qua hoogte) overeen?
Dan denk ik niet dat het gaat passen...

Bij mij is 1 van de 2 zij-fans bruikbaar, namelijk de onderste naast de videokaart.
De zij-fan op CPU hoogte past niet omdat het zijpaneel er dan simpelweg niet meer op kan.
past een mugen 2 niet in een CM690? sinds wanneer niet dan? volgens mij past dat gewoon hoor 8)7 (zelf geen ervaring mee)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 287880

http://www.vistax64.com/o...-dark-knight-lga1366.html
Zal wel passen. Volgens mij past praktisch alles wel daarin. Je zult wellicht niet die zijfans kunnen gebruiken, ik kan ook een zijfan niet gebruiken met mijn CM 690 en Mugen 2. Dat maakt trouwens geen moer uit, zijfans trillen vaak erg en kunnen de airflow juist verstoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• egonolieux

egonolieux

Professionele prutser

Topicstarter
Blij om te horen dat hij er in past, ook al zonder die zij ventilatoren :). Ik wil eigenlijk ventilatoren aan de zijkant omdat ik mn northbridge wil koelen, aangezien er geen airflow meer door gaat, omdat ik de stock koeler niet zal gebruiken voor mn cpu (xigmatek dark knight).

Bestaat er zo geen aftermarket koeler voor de northbride van de Asus P6T deluxe (V2)?
Zou de Antec Spotcool een goed idee zijn?

[ Voor 5% gewijzigd door egonolieux op 21-05-2009 23:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lubbers92
Kun je die Fan dan niet verplaatsen ofzo? want voor zover ik weet zijn er ook nog andere plekken waar stock geen fans zitten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• egonolieux

egonolieux

Professionele prutser

Topicstarter
waar dan? het moet wel op de Northbridge gericht zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ironx
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-05 17:44
Lubbers92 schreef op donderdag 21 mei 2009 @ 20:28:
[...]
past een mugen 2 niet in een CM690? sinds wanneer niet dan? volgens mij past dat gewoon hoor 8)7 (zelf geen ervaring mee)
Doh! Tuurlijk past 't 8)7
Maar ik had het eerder over de vraag of hij dan beide zij-fans kon gebruiken (ik was mischien niet helemaal duidelijk, excuus)... O-)

Er kunnen namelijk 2 fans op het zijpaneel van de CM690... 1 ter hoogte van de videokaart en 1 ter hoogte van de processor.

De zij-fan naast de videokaart is geen probleem (duh), maar heb je dus (zoals ik) een Mugen 2 dan kan het zijpaneel er niet meer op waneer je een zij-fan plaatst ter hoogte van de processor omdat deze dan tegen de cooler aankomt. Je hebt immers maar +/- 1,5 cm ruimte over tussen zijpaneel en cooler en zie daar maar eens een fan tussen te wringen...

Snap? :)

This posting is provided "AS IS" with no warranties, and confers no rights.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lubbers92
ik snap... :)
Pagina: 1