Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kardox
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 03-07 00:17
Als ik in het weekend naar Belgie rijd en terug kom dan krijg ik automatisch SMS Zone 1 onder nummer 31626000230, en natuurlijk kost het geld, ( 0,38 ) per sms en dat dan 2 maal ( heen en terug ).

Weet iemand hoe ik dit nummer kan blokkeren?

ik heb Telfort abonement, en klantenservice kost al 30 cent per minuut wat ik niet normaal vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dekaasboer
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 13-10 21:41
Ik snap je vraag niet echt. Wil je voorkomen dat je mobiel automatisch tussen providers schakelt? Wil je sms'jes of telefoontjes blokkeren terwijl je in het buitenland bent?

Wat ik wel weet is dat je automatische providerkeuze gewoon uit kan zetten, of zelfs prioriteiten aan kan geven (licht aan je mobiel)

http://axrotterdam.blogspot.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kardox
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 03-07 00:17
ik wil gewoon voorkomen dat ik Sms ontvang van abonnementdiensten omdat ze mij geld kosten. dus niet hoe ik mijn provider kan wisselen.

[ Voor 19% gewijzigd door kardox op 21-05-2009 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Apaart dat jje voor een abo moet dokken voor de klantenservice. Dit heb ik bij nog geen ene provider gezien. Alleen bij pre-paid betaal je kosten voor de klantenservice.

Dat wisselen van provider, is omdat je een ander land ingaat, en dus op een Belgisch provider gaat zitten. Als je dat niet wil, moet je je 06 thuislaten ;)

Dat van die SMS'jes zal je toch echt - vermoed ik - de klantenservice moeten hebben.

Ey!! Macarena \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
kardox schreef op donderdag 21 mei 2009 @ 15:34:
Als ik in het weekend naar Belgie rijd en terug kom dan krijg ik automatisch SMS Zone 1 onder nummer 31626000230, en natuurlijk kost het geld, ( 0,38 ) per sms en dat dan 2 maal ( heen en terug ).

Weet iemand hoe ik dit nummer kan blokkeren?

ik heb Telfort abonement, en klantenservice kost al 30 cent per minuut wat ik niet normaal vind.
Neem contact op met de klantenservice, zij kunnen het misschien wel voor je blokkeren. En dat het 30 cent per minuut kost om ze te bellen: tsjah, dat weet je als je even oplet bij het kopen van je prepaid-kaartje.

Omdat de oplossing bij Telfort ligt, sluit ik dit topic.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Dit topic is gesloten.