Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Frank S
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23-07 08:32
Ik heb sinds een paar dagen een Samsung C6620 smartphone, met een Nederlandse versie van Windows Mobile 6.1. Simlockfree en unbranded gekocht. Ik gebruik 'm o.a. voor zakelijk email (pushmail vanuit het bedrijfsnetwerk) en dat werkt prima. Echter, de mails die ik binnen krijg worden in main memory opgeslagen en dat loopt dan erg snel vol. Ik heb er ook een 4 Gb SD card in gezet en die werkt goed. Foto's die ik neem worden nu standaard op de sd card geplaatst.

Mijn vraag is echter hoe ik kan instellen dat ook Outlook de mails (en vooral de attachments) op de storage card plaatst. Ik kan het in de opties van Outlook niet terugvinden.

En een tweede, minder urgente vraag: als ik een andere ringtone wil instellen, dan kan ik alleen kiezen uit ringtones die in main memory staan; ik heb mp3's op de storage card staan, maar die kan ik niet selecteren als ringtone, tenzij ik deze naar main memory kopieer. Is er een mogelijkheid om de ringtones rechtstreeks vanuit de storage card te kiezen?

• Asterion
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22:47
Dat van die beltoon zal niet lukken.
Want als de storage card er niet inzit voor bepaalde redenen gaat hij dus ook geen ringtone kunnen afspelen.

• Frank S
Ja, maar datzelfde kun je hebben als je een ringtone uit main memory selecteert en die vervolgens in een opschoonactie verwijdert.

• Frank S
Niemand een oplossing voor de mailopslag op storage card?

• cryonic90
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-11 15:57
Misschien een beetje een late reactie, maar als je het nog niet hebt kunnen vinden. Als je naar je berichten toe gaat en vervolgens naar opties, dan kun je daar naar het tabblad opslag (storage) gaan. Daar heb je de mogelijkheid een vinkje te zetten dat op het moment dat er een SD kaart aanwezig is, hij de attachments op de SD kaart opslaat. Hopelijk heb je er nog wat aan :)

Verwijderd

cryonic90 schreef op vrijdag 03 juli 2009 @ 09:31:
Misschien een beetje een late reactie, maar als je het nog niet hebt kunnen vinden. Als je naar je berichten toe gaat en vervolgens naar opties, dan kun je daar naar het tabblad opslag (storage) gaan. Daar heb je de mogelijkheid een vinkje te zetten dat op het moment dat er een SD kaart aanwezig is, hij de attachments op de SD kaart opslaat. Hopelijk heb je er nog wat aan :)
Ik kan deze optie niet vinden op mijn Samsung C6620...
Pagina: 1