Laptop blijft rebooten

Pagina: 1
Acties:
  • 147 views

• kaiiestan
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-11-2025
Mijn laptop (oud medion beestje) blijft constant reboot bij het opstarten. De bios komt door en dan het windows logo en daarna een spontane reboot zonder fout melding of iets dergelijks en dan begint het feest opnieuw :/

Specs:
-Athlon XP mobile
-Windows XP Home
-512 MB geheugen

Wat al gedaan:
-Herinstallatie met recovery CD
-Got afgezocht.
-Hangen en Opstartproblemen troubleshooter doorgelezen

Het lijkt dus niet aan de software te liggen want na de herinstallatie is het nog steeds hetzelfde....

[ Voor 7% gewijzigd door kaiiestan op 21-05-2009 14:38 ]

hondennamen.info Openscheermes.nl

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:04
Zoals je hebt kunnen lezen tijdens het registreren verwachten we op GoT wat meer inzet. Dit zijn dan ook dingen die je prima zelfstandig uit kan zoeken met behulp van een zoekmachine, een ervaringen-topic of misschien de FAQ .

Probeer op zijn minst eens wat testjes zoals memtest en een Linux Live CD te booten zoals die van Ubuntu. Werk ook zoveel mogelijk dingen uit de troubleshooter door. Leuk dat je hem gelezen hebt, maar het is juist de bedoeling dat je doet wat er in staat. Ik neem aan dat je een nieuwe TV ook zelf aansluit en instelt ipv enkel de handleiding te lezen terwijl de TV zichzelf automagisch ophangt, kabels aansluit en de kanalen opzoekt?

Dit topic gaat dus op slot en ik wens je nog veel succes met het zoeken naar een oplossing.

Dit topic is gesloten.