Ik heb 2x Evga 9800GTX+ Superclocked, en ik ben van plan ze in een Aerocool Syclone te gebruiken in combi met een i7 920 en een gigabyte ud4p moederbord. ( mis komt er later nog een scythe mugen cpu koeler bij - of een andere - als de stock teveel lawaai maakt. )
De maten van de kaart zijn:
·Height: 4.376 in - 111.15 mm
·Length: 9.5 in - 241.3 mm
de dimensies van de kast zijn:
430H x 220W x 440D
Nu heb ik al de nodige emails naar Aerocool verstuurt maar het is nogal redelijk tegestrijdig.
Dit was een email van al een tijdje geleden: ( ik heb het stukje van de dimensies eruit gehaald)
Zou iemand zo vriendelijk zijn om mij hiermee te helpen?
Mvg,
De maten van de kaart zijn:
·Height: 4.376 in - 111.15 mm
·Length: 9.5 in - 241.3 mm
de dimensies van de kast zijn:
430H x 220W x 440D
Nu heb ik al de nodige emails naar Aerocool verstuurt maar het is nogal redelijk tegestrijdig.
Dit was een email van al een tijdje geleden: ( ik heb het stukje van de dimensies eruit gehaald)
en deze reactie op de zelfde vraag kreeg ik onlangs:But for VGA card length of Syclone/V12 , we suggest the sutiable length is under 265mm for VGA card.
Pls kind to note and understand.
Ik weet het even niet meer of het nu wel of niet past!And above all cases support the VGA card size to " 9 inch " only,
if the VGA size over the 9 inch, that will not suitable to install for these 4 models. Pls kind to note
Zou iemand zo vriendelijk zijn om mij hiermee te helpen?
Mvg,