Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal
pricewatch: Samsung Spinpoint F1 HD103UJ, 1TB openen, bovenste shop aanklikken (digitique) en http://www.digitique.nl/nl/product/5157 opent. Dat werkt bij jou niet?
Of klikte je altijd op het deeplink icon? Want die zijn recent opgeruimd wegens overbodig: devtrack: Deeplink icoontjes verwijderen uit de PW
Of klikte je altijd op het deeplink icon? Want die zijn recent opgeruimd wegens overbodig: devtrack: Deeplink icoontjes verwijderen uit de PW
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
Ik klikte altijd braaf op het icoontje
Op de bedrijfsnaam klikken was ik niet gewend omdat je vroegâh dan op de hoofd website uit kwam.

Op de bedrijfsnaam klikken was ik niet gewend omdat je vroegâh dan op de hoofd website uit kwam.
Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal
Ik kan me dat niet eens herinneren... volgens mij is het al jaren zo dat als er een icoontje bij staat, dat zowel de bedrijfsnaam, de prijs als het icoontje gewoon naar het product linken.klaasbram schreef op vrijdag 22 mei 2009 @ 18:38:
Maar aangezien nagenoeg alle winkels dat hebben tegenwoordig vonden we het overbodig om daar nog dat icoontje bij te tonen.