Toon posts:

help! Hoge piep + groen beeld

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers,

Na enige tijd gebruik te hebben gemaakt van mijn systeem begon deze het volgende probleem te vertonen.

Tijdens of (een tijdje) na het opstarten van Windows begon deze hard te piepen en groen beeld te vertonen.

Het slechte is dat dit zo onregelmatig gebeurd dat ik het probleem niet kan plaatsen. Heeft iemand hier ervaring mee?

(Zelf heb ik de voeding gecontrolleerd, naar mijn inzicht is er geen sprake van kortsluiting).

Mvg,
C. Coenen

Verwijderd

begin eens met de Hangen en Opstartproblemen troubleshooter door te nemen. Kom je daar niet uit vertel hier wat er precies is gebeurd en wat voor specs je hebt. hiermee kunnen we weinig tot niets.
succes. ;)

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de tip! ga gelijk aan de slag

Verwijderd

Oververhitting van de videokaart?

Verwijderd

Klinkt inderdaad als een kapotte videokaart

Verwijderd

Topicstarter
Hmmm,,,, het rare is dat dit ook gebeurd als de pc een hele nacht uit heeft gestaan..

• Sefyu
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
Als je videokaart 's avonds kapot is dan is hij dat in de ochtend nog steeds ;)

Verwijderd

Topicstarter
Het is een 8800GTX met active koeling,,,, deze koeling zou voldoende moeten zijn om de kaart draaiende te houden? Is er een manier om dit te testen zonder ee nieuwe videokaart aan te schaffen?

• Sefyu
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
Als je videokaart kapot is kan je koeling nog zo goed zijn, dat gaat het probleem niet verhelpen.

Heeft je moederbord een IGP?(geïntegreerde videokaart)
Zo ja, haal je videokaart er eens uit en start je computer op.

Verwijderd

kijk eens met rivatuner of everest of speedfan naar de temperaturen. Dat hoeft niets te zeggen maar het kan wel een indicatie geven.
Pagina: 1