Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

catalyst crash

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi.
Net nieuw en al vol vragen.
Wou een spelletje spelen op de computerr vandaag blijkt dat de driver van de grafische kaart niet geinstalleerd is en kan dus niet spelen
Als ik de pc aanzet geeft die ook aan dat er een onbekend stuurapparaat is maar vindt de hardware ervoor niet en dus ook geen oplossing.
Feit is ik heb de driver voor de grafische kaart maar telkens als ik die wil installeren komt op catalyst bij een bepaald punt dit ' Catalyst control center werkt niet meer zodra er een oplossing is bla bla ' en sluit dan af
>
Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen ?
bedankt

• vincedd
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 28-11 12:38
catalyst is ati. www.ati.com. Zoek daar maar naar drivers,want schijnbaar heb je verder zelf geen moeite genomen om iets te ondernemen om je probleem op te lossen.het is namelijk de bedoeling dat je eerst zelf aktie onderneemt,voordat je hier je vraag neerkwakt.

[ Voor 23% gewijzigd door vincedd op 21-05-2009 12:04 ]

Verwijderd

Topicstarter
Jawel,ik heb wel moeite gedaan ik heb al vanalles opgezocht en geprobeerd ..maar niets lijkt te werken.
Ook al gezocht naar een soort van technical support enzo had ook de raad gekregen om te kijken of ik wel microsoft net.framework had en dat is in orde ..ook op de computer zelf al verschillende dingen geprobeerd het is niet de bedoeling hier zomaar iets neer te kwakken ..dus sorry als dit zo overkwam.
En op die site van ati ben ik al zoveel geweest heb men driver trouwens ok daarvan maar hij installeert niet hij pakt het uit dan kies ik de taal en dan klik ik op installeren en dan crasht ie.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 21-05-2009 12:29 ]

• Psycho_Mantis
  • Registratie: Februari 2007
  • Nu online

Psycho_Mantis

Wow. So Amaze.

Om welke videokaart gaat het?
als ik nu van een ati HD38XX of 48XX uit ga zou ik als ik jou was eerst je drivers deinstalleren en dan je .net framework updaten naar 3.5 SP1
en dan op game.amd.com eventjes de drivers te downloaden ;)

• jan99999
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 27-11 01:54
Driver verwijderen.
Dan met verwijder software de resten verwijderen.(www.guru3d.com)(of op de ati site).
Driver installeren.
Pagina: 1