Help Tweakers weer winnen!

Tweakers is dit jaar weer genomineerd voor beste nieuwssite, beste prijsvergelijker en beste community! Laten we ervoor zorgen dat heel Nederland weet dat Tweakers de beste website is. Stem op Tweakers en maak kans op mooie prijzen!

Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

[bug] Tweakblogs: font-size & reacties

Pagina: 1
Acties:
  • 406 views

• Cruz
  • Registratie: november 1999
  • Laatst online: 08-10 17:32

Cruz

UT2004 ftw!

Topicstarter
Hai!
Ik ben wat aan het stoeien geweest met de CSS instellingen van mijn brand new tweakblog, en heb aldaar de font-family overal op verdana staan en de font-size op 10. Nu is er een groot verschil in de letters van verdana 10 en verdana 12; en alle reacties hebben duidelijk het lettertype 'verdana 12px'.

Ook als ik met de webdeveloper toolbaar de elementen analyseer staat er dat het font size 12px is. Het lijkt er dus op dat de CSS instelling niet goed wordt toegepast... In de CSS in de pagina zelf klopt het wel allemaal, 10px, kleur en font-family zoals ik het heb ingesteld, kleur en font-family worden ook toegepast maar font-size blijft altijd 12 pixels.

<Cruz graaft>

Gevonden; in de reacties.css staat:
#reacties .reactie .reactieContent{width:535px;margin-bottom:10px;font-size:12px;line-height:18px}

En aangezien de reactiecontentdiv de meest 'recente' is voor de reactieinhoud overschrijft dat de font-size uit mijn custom CSS.

Misschien dat de oplossing is om de font-size uit de .reactieContent te halen, eventueel als body in te stellen als default waarde?

PS: Als je het wil checken: Cruz' Hoekje: My First Blogpost (alles zou verdana 10 moeten zijn)

Cruz wijzigde deze reactie 21-05-2009 10:20 (7%)

Te vinden in #Cruz #[FtUC] & #|SoB| op Quakenet.

• crisp
  • Registratie: februari 2000
  • Laatst online: 17:46

crisp

Devver

Pixelated

Je hebt helemaal gelijk, die rule zou ook overschreven moeten worden.

Intentionally left blank

• crisp
  • Registratie: februari 2000
  • Laatst online: 17:46

crisp

Devver

Pixelated

Fixed :)

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Apple iPhone X Google Pixel 2 XL LG W7 Samsung Galaxy S8 Google Pixel 2 Sony Bravia A1 OLED Microsoft Xbox One X Apple iPhone 8

© 1998 - 2017 de Persgroep Online Services B.V. Tweakers vormt samen met o.a. Autotrack en Hardware.Info de Persgroep Online Services B.V. Hosting door True

*