Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

kpn dongle

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
kpn biedt een dongle aan voor overal en snel internetten. mijn pa bestelde er een, na gelezen te hebben: 3 maanden gratis. helaas las hij niet alle informatie nauwkeurig, dan had hij gezien dat de huur van de dongle wel 3 maanden gratis is, maar het dataverkeer in nederland 2,38 euro per Mb kost en in het buitenland 5,95 euro per Mb. Het werkte allemaal prima een week lang, zelfs in indonesie, toen kwam er een onbekende foutmelding. Twee maanden later terug thuis lag er een rekening in de bus van 4.700 (vierduizendzevenhonderd) euro!!!!! Ik heb met de kpn gebeld, gezegd dat het eigenlijk wel onfatsoenlijk is dat niet snel genoeg te zien is bij hun aanbiedig dat het per Mb zoveel kost. Ze hebben mijn klacht doorgegeven, we wachten op antwoord. Hopelijk is er wat te regelen.
Kijk dus uit met dongles. De tarieven zijn wel ergens vermeld op de website met de aanbieding, maar je moet er wel naar zoeken.

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 00:53

PcDealer

HP ftw \o/

Er zijn vast algemene voorwaarden meegeleverd die je pa had moeten lezen voor hij tekende en anders wel erna had kunnen lezen.

LinkedIn WoT Cash Converter

• Cheesy
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Heb je de reclame zelf nog? (TV, radio, internet, advertentie, dagblad?)
Als het echt misleidend is kan je naar de Reclame Code Commissie stappen volgens mij.

• jimmy87
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11:51
Ik weet niet waar je die informatie nu weer vandaan haalt.
Ik zeg niet dat jou pa niet gelezen heeft, vast wel.

Maar om nou meteen te gaan roepen dat alle abo's van kpn ineens slecht zijn. Nee.

Ik heb zelf al meer dan een half jaar een mobiel abonement van de KPN en ben er dan ook super tevreden over. In het contract staat 35 euro per maand + eventuele kosten bij overschrijding van de FUP.

Het meeste wat ik tot nu toe heb moeten betalen is 42 euro en dat was bij een datagebruik van 15GB+
( jaja downloaden mag eigenlijk maar moest me series toch volgen :9 )

KPN heeft hier dan ook niet moeilijk over gedaan. En 7 euro voor een datagebruik van 15GB+ vindt ik nu niet overdreven veel.

En dat downloaden in het buitenland extra kost staat in elk contract. Dus dat had je wel na kunnen lezen. ;)

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
Sorry hoor, maar het is nu toch wel duidelijk dat je niet in het buitenland moet rommelen met dit soort dingen. Het stond de afgelopen maanden vaak genoeg in de krant over de absurde tarieven in het buitenland, dus dit was wel te verwachten natuurlijk.

• Tys
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 14:22

Tys

Volgens mij is het nog altijd dat de huur gratis is voor 3 maanden incl. 500MB (of 200MB?) dataverkeer _binnen_ Nederland. Dat je zoiets aan de andere kant van de wereld gebruikt is natuurlijk een domme fout, want dat wordt inderdaad niet gedekt door die dienst binnen die kosten.

De rekening is dus waarschijnlijk gewoon terecht, KPN zal het - as usual - wel op een akkoordje gooien om de echte kosten te dekken, maar toch.

My flight statistics: (449.638km in 124 flights) Next trips: Estonia, Latvia, Lithuania

Verwijderd

Hallo,

kun je mij misschien vertellen hoe dit is afgelopen en of het tot een akkoord is gekomen. Mijn vader is vandaag hetzelfde overkomen, is zich rotgeschrokken van de faktuur.

Alvast bedankt.

Cynthia
Pagina: 1