kpn biedt een dongle aan voor overal en snel internetten. mijn pa bestelde er een, na gelezen te hebben: 3 maanden gratis. helaas las hij niet alle informatie nauwkeurig, dan had hij gezien dat de huur van de dongle wel 3 maanden gratis is, maar het dataverkeer in nederland 2,38 euro per Mb kost en in het buitenland 5,95 euro per Mb. Het werkte allemaal prima een week lang, zelfs in indonesie, toen kwam er een onbekende foutmelding. Twee maanden later terug thuis lag er een rekening in de bus van 4.700 (vierduizendzevenhonderd) euro!!!!! Ik heb met de kpn gebeld, gezegd dat het eigenlijk wel onfatsoenlijk is dat niet snel genoeg te zien is bij hun aanbiedig dat het per Mb zoveel kost. Ze hebben mijn klacht doorgegeven, we wachten op antwoord. Hopelijk is er wat te regelen.
Kijk dus uit met dongles. De tarieven zijn wel ergens vermeld op de website met de aanbieding, maar je moet er wel naar zoeken.
Kijk dus uit met dongles. De tarieven zijn wel ergens vermeld op de website met de aanbieding, maar je moet er wel naar zoeken.