Toon posts:

iPhone reparatie -> SMS bewaren?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Binnenkort wordt mijn iPhone opgestuurd voor reparatie. Hij werkt nog prima maar er zit een scheurtje achterin de behuizing. Nu is de vraag of dit een garantie- of verzekeringskwestie wordt. De kans is iig aanwezig dat ik een nieuw toestal krijg.

In de loop van de tijd heb ik aardig wat berichten via SMS ontvangen die ik niet graag kwijtraak. Is het mogelijk deze te kopieeren naar mijn Mac? Ik heb al wel "Back Up" en "Transfer Purchases" gedaan in iTunes, dan blijven mijn aankopen/contacten behouden toch?

Iemand een tips voor de SMSjes?

Tia!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tumke
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 08-10 07:52
Smsjes zitten ook in de backup, bij een restore zet hij ook gewoon je smsjes terug.

[ Voor 48% gewijzigd door tumke op 21-05-2009 09:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Zpottr

Henk

Verwijderd schreef op donderdag 21 mei 2009 @ 07:25:
Hallo,

Binnenkort wordt mijn iPhone opgestuurd voor reparatie. Hij werkt nog prima maar er zit een scheurtje achterin de behuizing. Nu is de vraag of dit een garantie- of verzekeringskwestie wordt. De kans is iig aanwezig dat ik een nieuw toestal krijg.

In de loop van de tijd heb ik aardig wat berichten via SMS ontvangen die ik niet graag kwijtraak. Is het mogelijk deze te kopieeren naar mijn Mac? Ik heb al wel "Back Up" en "Transfer Purchases" gedaan in iTunes, dan blijven mijn aankopen/contacten behouden toch?

Iemand een tips voor de SMSjes?

Tia!
Als je ze voor de zekerheid ook leesbaar op je PC wilt is iets als Phoneview een oplossing. Van daaruit terugzetten op je iPhone gaat niet maar dar hoeft als het goed is (zie boven) ook niet :)

Zoef