Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

berekening fotoalbum statistieken

Pagina: 1
Acties:

• APClll
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:14

APClll

FP ProMod

[DPC] Team Grazzie

Topicstarter
Met een search op "foto album" en "foto stats" kwam niets naar voren wat hier op lijkt.

Zit er een bugje in de manier van berekenen van het "totaal aantal keer bekeken"?
Al zou de laatste dag niet meetellen, om wat voor reden dan ook, dan nog is het aantal views veel hoger dan de aangegeven 4008.

Of wordt in die regel alleen de views van de publieke mappen bijgehouden? Of zijn het unieke views?
Zoals het er nu staat, is 't niet erg duidelijk. :)

fotoalbum stats

Ouwe troep? Wat is dat?.......Alles is leuk, zelfs modelracing..........BOINC ook mee met DPC!
......Team Grazzie~Power....!! Mooooooeeeee......

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:44

crisp

Devver

Pixelated

'views' omvat ook de views op de thumbnails, de totaal counter betreft het aantal views op de foto's in volledige grootte

Intentionally left blank

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Daar heb ik dit staan:
In totaal zijn jouw afbeeldingen 267.593 keer bekeken.
8)7 Dat kan ik me niet voorstellen. Een kwart miljoen views op foto's in volledige grootte? :? Zit er toch niet iets van een bug in? Of ben ik gewoon gigantisch populair :+

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:44

crisp

Devver

Pixelated

ik heb dit hoor:
In totaal zijn jouw afbeeldingen 123.267 keer bekeken
en dan gebruik ik mijn fotoalbum nog niet eens echt intensief. Het kan vrij hard gaan als je foto's ergens integraal post.

Intentionally left blank

• Megaflix
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07-11 14:23
Ik heb ze in mijn productreviews staan, dan gaat het al heel hard hoor :) Zet 5 foto's in een review die 5000 keer wordt bekeken en je zit al aan de 25k views. Post er één in een topic en je weet niet wat je meemaakt :)

• APClll
  • Laatst online: 19:14

APClll

FP ProMod

[DPC] Team Grazzie

Topicstarter
crisp schreef op donderdag 21 mei 2009 @ 01:33:
'views' omvat ook de views op de thumbnails, de totaal counter betreft het aantal views op de foto's in volledige grootte
Zou het dan een mogelijkheid zijn om dat ergens erbij te zetten? Of als tooltip bij het aanwijzen van een getal?

Ouwe troep? Wat is dat?.......Alles is leuk, zelfs modelracing..........BOINC ook mee met DPC!
......Team Grazzie~Power....!! Mooooooeeeee......

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-11 00:47

Wiethoofd

Broadcast TOM

Het in volledige grootte plaatsen heb ik vooral in het topic: [iPhone & iPod Touch] Post hier je mods Vandaar dat ik heb staan: In totaal zijn jouw afbeeldingen 273.878 keer bekeken. En natuurlijk werkt thumbnails van de jarige vrouwen plaatsen lekker aan je clicks als de thumb genoeg belooft :P

Veel kleine afbeeldingen die je ipv als thumb de kleinere originele afbeelding neerzet wordt ook gewoon als full size geteld :P

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
RoD schreef op donderdag 21 mei 2009 @ 13:47:
Daar heb ik dit staan:

[...]

8)7 Dat kan ik me niet voorstellen. Een kwart miljoen views op foto's in volledige grootte? :? Zit er toch niet iets van een bug in? Of ben ik gewoon gigantisch populair :+
Check de mijne dan:

In totaal zijn jouw afbeeldingen 1.994.380 keer bekeken. :o

March of the Eagles

Pagina: 1