Ouwe troep? Wat is dat?.......Alles is leuk, zelfs modelracing..........BOINC ook mee met DPC!
......Team Grazzie~Power....!! Mooooooeeeee......
'views' omvat ook de views op de thumbnails, de totaal counter betreft het aantal views op de foto's in volledige grootte
Intentionally left blank
Daar heb ik dit staan:
Dat kan ik me niet voorstellen. Een kwart miljoen views op foto's in volledige grootte?
Zit er toch niet iets van een bug in? Of ben ik gewoon gigantisch populair
In totaal zijn jouw afbeeldingen 267.593 keer bekeken.
ik heb dit hoor:
en dan gebruik ik mijn fotoalbum nog niet eens echt intensief. Het kan vrij hard gaan als je foto's ergens integraal post.In totaal zijn jouw afbeeldingen 123.267 keer bekeken
Intentionally left blank
Ik heb ze in mijn productreviews staan, dan gaat het al heel hard hoor
Zet 5 foto's in een review die 5000 keer wordt bekeken en je zit al aan de 25k views. Post er één in een topic en je weet niet wat je meemaakt
Zou het dan een mogelijkheid zijn om dat ergens erbij te zetten? Of als tooltip bij het aanwijzen van een getal?crisp schreef op donderdag 21 mei 2009 @ 01:33:
'views' omvat ook de views op de thumbnails, de totaal counter betreft het aantal views op de foto's in volledige grootte
Ouwe troep? Wat is dat?.......Alles is leuk, zelfs modelracing..........BOINC ook mee met DPC!
......Team Grazzie~Power....!! Mooooooeeeee......
Het in volledige grootte plaatsen heb ik vooral in het topic: [iPhone & iPod Touch] Post hier je mods Vandaar dat ik heb staan: In totaal zijn jouw afbeeldingen 273.878 keer bekeken. En natuurlijk werkt thumbnails van de jarige vrouwen plaatsen lekker aan je clicks als de thumb genoeg belooft 
Veel kleine afbeeldingen die je ipv als thumb de kleinere originele afbeelding neerzet wordt ook gewoon als full size geteld
Veel kleine afbeeldingen die je ipv als thumb de kleinere originele afbeelding neerzet wordt ook gewoon als full size geteld
Check de mijne dan:RoD schreef op donderdag 21 mei 2009 @ 13:47:
Daar heb ik dit staan:
[...]
Dat kan ik me niet voorstellen. Een kwart miljoen views op foto's in volledige grootte?
Zit er toch niet iets van een bug in? Of ben ik gewoon gigantisch populair
![]()
In totaal zijn jouw afbeeldingen 1.994.380 keer bekeken.
Pagina: 1