Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

KPN - alias aanmaken

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey allemaal,

Ik heb een probleempje met KPN email. Hadden eerst planet en dat is overgegaan in KPN. We zouden graag een alias aan willen maken op de emailaccount, we hebben een hoop gezocht hoe we dat konden doen. Maar volgens mij zijn de uitleg pagina's oud omdat de linker navigatiebalk niet overeen komt met hoe de navigatiebalk eruit ziet in de uitleg pagina's. Heeft een van jullie misschien een idee hoe we alsnog een alias kunnen aanmaken?

Alvast bedankt! :)

• Xorsist
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 26-03-2023
Een vriend van me is van tiscali naar planet naar telfort gegaan middels migratie en onder alle email adressen bereikbaar. Bij migratie LIJKT er een alias aangemaakt te worden. Ik kan hem dus momenteel onder 3 email adressen zonder problemen bereiken terwijl de eerste migrate 3 jr terug was, de 2e 1,5 en de derde een maand of 8 dus ....

Verwijderd

Topicstarter
Maar weet er iemand hoe je een alias kan aanmaken. Alle planet sites zijn offline dus zou het via KPN moeten kunnen. Als ik dan naar de kpn site ga zou je in de linker navigatiebalk moeten kunnen selecteren hoe je naar je email opties gaat zodat je een alias kan aanmaken. Alleen die navigatiebalk is volgens mij ingekort, sommige sites zijn zelfs niet bereikbaar. Dus als iemand een oplossing heeft???

• p.m.
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 24-11 11:03
via http://csc.maranello.planet.nl/CSC/Login.aspx

dan persoonlijke gegevens - mail gegevens - instellingen

je moet inloggen met je hoofd-gebruikersnaam (format is vaak iets als 'jans1234') + ww

Verwijderd

Topicstarter
oke dank je!

• WackOo
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 25-08 13:48
Jammer genoeg werkt deze pagina niet meer, ik zit met het zelfde probleem. Zatten bij Planet dat is dus overgenomen door KPN en ik zou dus graag een alias aan maken alleen zal dit niet gaan lukken.

Verwijderd

Ga naar KPN Vandaag, klik rechtsboven op Mijn KPN, log in met je Planet gebruikersnaam (xxxx@planet.nl) en je wachtwoord.

• _Mystikal_
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 00:44

_Mystikal_

ja gewoon, enzo....

Pagina: 1