[Bootcamp] Windows 7 RC X64 op macbook early 2008

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duncanvdlinden
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-02 21:08
Ik heb momenteel windows 7 RC X64 in bootcamp op mijn macbook geinstalleerd staan. Nu heb ik alleen vreemde graphics, namelijk knipperend vlak op de startbalk, en tevens knipperende tekst op tekst in de titelbalk van een vester.
Vreemde is dat ik het had in het begin met de standaard drivers, maar dat het na het installeren van drivers een tijdje weg was, nu heb ik het weer. Na wat geklooi met vensters en de startbalk trekt het steeds weer weg.

Ik heb de volgende 2 driverpaketten geinstalleerd:

http://forum.onemorething.nl/viewtopic.php?p=2064903#2064903

Iemand die deze ervaringen kan delen, of er eventueel een oplossing voor heeft, want het loopt eigenlijk verder wel super!

[ Voor 5% gewijzigd door duncanvdlinden op 20-05-2009 23:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duncanvdlinden
Ik heb de grafische driver via windows update geupdate naar een nieuwere versie uit eind april (X3100), die er eerder opstond was van bootcamp en uit februari, hopelijk werkt het!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

stel dat het nog niet werkt, probeer dan je drivers handmatig te installeren door je osx installatiedvd te verkennen en de x64 drivers te zoeken (staan in en mooi x64 mapje ;)). Werkte bij mij (MacBook 4,1 Augustus 2008) goed. Alleen het herkennen van een externe monitor deed het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duncanvdlinden
Verwijderd schreef op donderdag 21 mei 2009 @ 13:29:
stel dat het nog niet werkt, probeer dan je drivers handmatig te installeren door je osx installatiedvd te verkennen en de x64 drivers te zoeken (staan in en mooi x64 mapje ;)). Werkte bij mij (MacBook 4,1 Augustus 2008) goed. Alleen het herkennen van een externe monitor deed het niet.
Ok, tot nu toe nog geen rare fratsen gezien, behalve dat ik door een forum scrolde (64bit IE) met een bewegende avator, die knipperde als ik hem half weg scrolde tot de onderkant van het venster.
Als dit soort grafische vaagheden blijven doorgaan dan ga ik is benchmarks draaien onder windows XP, want ik begin te twijfelen of mijn GPU wel goed is. SimCity 4 onder OS X geeft ook zulke vreemde graphics fouten.