Mobieltjesverkoop daalt voor het eerst in zes jaar

Pagina: 1
Acties:

• pat42
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online

pat42

» lurkt

Topicstarter
Het topic nieuws: Mobieltjesverkoop daalt voor het eerst in zes jaar heeft vanaf de 3e alinea een ander lettertype: veranda. Dat hoort normaal Arial te zijn volgens mij.
Zie ook screenshot:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/SqEOR1KZTg4fIXgTqEBchDD1/thumb.png

• tdw
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-02 21:15

tdw

Amai seg!

Volgens mij is het geen ander lettertype, maar is het alleen groter. Dat moet dus wel hersteld worden ja :P

"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May

Verwijderd

Oh, ik zag wel iets, maar dacht dat het aan mij lag :P

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-02 13:49

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Zefde issue hier.

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

• Darude1234
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 16-02 22:27
Ik vind het grotere lettertype overigens wel beter/duidelijker uitzien. Kan dat niet het standaard lettertype worden. Lijkt een beetje op Verdana. Een van de duidelijkste lettertypes die er zijn als je het mij vraagt.

Afbeeldingslocatie: http://img269.imageshack.us/img269/8986/groterelettertype.png

• Bitage
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 12:23
Same here, zal wel iemand met zijn WYSIWYG editor aan het speulen zijn geweest :>
Darude1234 schreef op woensdag 20 mei 2009 @ 21:29:
Ik vind het grotere lettertype overigens wel beter/duidelijker uitzien. Kan dat niet het standaard lettertype worden. Lijkt een beetje op Verdana. Een van de duidelijkste lettertypes die er zijn als je het mij vraagt.
Is inderdaad Verdana ja, standaard lettertype is Arial ofzo. Persoonlijk vind ik Verdana veel te schreeuwerig, Arial leest lekkerder imo, maar ieder zijn voorkeur :)

[ Voor 75% gewijzigd door Bitage op 20-05-2009 21:33 ]

• Pjerry
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 07-09-2022

Pjerry

En aldus sprak....

Abusievelijk maakt u melding van een afname van 9,4% t.o.v. het eerste kwartaal 2008. Dit hoort volgens het artikel (en eigen berekening :P ) 8,6 % te zijn.

Ik wilde voor dit geen nieuwe topic openen, ook al valt het niet onder lettertype.

[ Voor 21% gewijzigd door Pjerry op 20-05-2009 22:02 ]

Pjerry leest de les....
De laatste review: lensje

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 16-01 06:54

Wiethoofd

Broadcast TOM

Pjerry schreef op woensdag 20 mei 2009 @ 22:01:
Abusievelijk maakt u melding van een afname van 9,4% t.o.v. het eerste kwartaal 2008. Dit hoort volgens het artikel (en eigen berekening :P ) 8,6 % te zijn.

Ik wilde voor dit geen nieuwe topic openen, ook al valt het niet onder lettertype.
Daar is een topic voor aangezien het een spel/tik/rekenfout is: Spel- en tikfoutjes - en dus *geen* andere foutjes - deel 32 ;)

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• Pjerry
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 07-09-2022

Pjerry

En aldus sprak....

Hé Wiet, leef je nog. Ik heb even op de door jouw aangegeven plaats een linkje gezet. Ik vond dat topic te algemeen, dus daarom week ik naar hier uit.....

Fout dus :$

Pjerry leest de les....
De laatste review: lensje

• davidov2008
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 04-02 14:53
Darude1234 schreef op woensdag 20 mei 2009 @ 21:29:
1. Met karma-punten kan je custom CSS features 'kopen' voor weergave van Tweakers.net. Je kan dus enigszins je eigen T.net lay-out maken, incl. lettertypes, kleurtjes etc. ;) (500 karmapunten per half jaar).

2. Het lijkt niet alleen op Verdana, het ís Verdana. :P

Persoonlijk ben ik het wel Bitage eens dat Verdana wat populair-commercieel overkomt (aardig gezegd), zit ook niet voor niets als standaard font in Live Mail e.d. Arial vind ik goed gekozen voor Tweakers.net, wanneer gebruikt in een goeie lay-out kan dat er toch heel gelikt uitzien ( _/-\o_ T.net layout *slijm slijm*). Op papier vind ik alleen Helvetica mooier. Maar goed, daar gaat het hier niet over.

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Lettertype en percentage zijn beide gefikst, want, respectievelijk, dat hoort niet zo en (1-(269120,1/294283))*100 is 8,55 en nog iets.
Dat is een bijzonder vrije interpretatie, en hij klopt niet :) Rekenfoutjes vallen niet onder "Spel- en tikfoutjes - en dus *geen* andere foutjes" en wel onder de inhoudelijke fouten. dus een apart topic had gemogen - maar in dit topic kunnen we d'r ook rustig naar kijken.
davidov2008 schreef op woensdag 20 mei 2009 @ 23:04:
2. Het lijkt niet alleen op Verdana, het ís Verdana. :P
Vermoedelijk wel, maar dat was niet de enige toegestane definitie dus afhankelijk van je fontverzameling had er echt van alles op het scherm kunnen staan ;)

[ Voor 20% gewijzigd door Rataplan op 20-05-2009 23:34 ]

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

Pagina: 1