Het topic nieuws: Mobieltjesverkoop daalt voor het eerst in zes jaar heeft vanaf de 3e alinea een ander lettertype: veranda. Dat hoort normaal Arial te zijn volgens mij.
Zie ook screenshot:
Zie ook screenshot:
"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May
Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.
Is inderdaad Verdana ja, standaard lettertype is Arial ofzo. Persoonlijk vind ik Verdana veel te schreeuwerig, Arial leest lekkerder imo, maar ieder zijn voorkeurDarude1234 schreef op woensdag 20 mei 2009 @ 21:29:
Ik vind het grotere lettertype overigens wel beter/duidelijker uitzien. Kan dat niet het standaard lettertype worden. Lijkt een beetje op Verdana. Een van de duidelijkste lettertypes die er zijn als je het mij vraagt.
[ Voor 75% gewijzigd door Bitage op 20-05-2009 21:33 ]
[ Voor 21% gewijzigd door Pjerry op 20-05-2009 22:02 ]
Pjerry leest de les....
De laatste review: lensje
Daar is een topic voor aangezien het een spel/tik/rekenfout is: Spel- en tikfoutjes - en dus *geen* andere foutjes - deel 32Pjerry schreef op woensdag 20 mei 2009 @ 22:01:
Abusievelijk maakt u melding van een afname van 9,4% t.o.v. het eerste kwartaal 2008. Dit hoort volgens het artikel (en eigen berekening) 8,6 % te zijn.
Ik wilde voor dit geen nieuwe topic openen, ook al valt het niet onder lettertype.
Pjerry leest de les....
De laatste review: lensje
1. Met karma-punten kan je custom CSS features 'kopen' voor weergave van Tweakers.net. Je kan dus enigszins je eigen T.net lay-out maken, incl. lettertypes, kleurtjes etc.Darude1234 schreef op woensdag 20 mei 2009 @ 21:29:
Ik vind het grotere lettertype overigens wel beter/duidelijker uitzien. Kan dat niet het standaard lettertype worden. Lijkt een beetje op Verdana. Een van de duidelijkste lettertypes die er zijn als je het mij vraagt.
Dat is een bijzonder vrije interpretatie, en hij klopt niet
Vermoedelijk wel, maar dat was niet de enige toegestane definitie dus afhankelijk van je fontverzameling had er echt van alles op het scherm kunnen staandavidov2008 schreef op woensdag 20 mei 2009 @ 23:04:
2. Het lijkt niet alleen op Verdana, het ís Verdana.
[ Voor 20% gewijzigd door Rataplan op 20-05-2009 23:34 ]
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq