Harman Kardon AVR 350 + HKTS 11, Suwoofer TS11 kapot

Pagina: 1
Acties:

• BlakHawk
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-01-2021
Mijn SUB-TS11 was kapot en is gemaakt.
Ik kreeg hem terug en toen ik het bubbeltjesplastic er vanaf hield zag ik dat er een hoekje af was... Nu weet ik dat dat pianoblack erg snel beschadigt, maar ik ben er heel zuinig op omdat hij in de woonkamer in het zicht staat. Maar goed ik was hem net 6 weken kwijt geweest en nu moest hij weer terug gestuurd worden.
Ik kreeg een SUB-TS7 mee als vervanging, omdat ik hem net 6 weken kwijt was geweest en hij weer terug moest.

Dus vandaag ging ik hem omwisselen, omdat de winkel hem terug had gekregen. Daar in de winkel uitgepakt en de beschadiging zat er nog steeds. Dus ik wordt vrijdag door de filiaalmanager gebeld over een voor te stellen oplossing.

Nu had de verkoper het erover dat de HKTS-11 niet meer leverbaar is bij hen, en de vervolg serie nog niet leverbaar is.
Hij had wel een idee. De TS2BQ, die zit volgens mij bij de HS250. De specs zijn volgens hem gelijk.

Kan iemand mij vertellen of die subwoofers inderdaad identiek zijn?

Waar zouden jullie mee accoord gaan?

De set is in oktober 2008 aangeschaft (cinespecial 39)

Youtube: DashcamNL

• BlakHawk
Voor de duidelijkheid:

In de TS-11 gelijk aan de TS-2BQ???

• Rudey
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22-01 12:27
Deze twee subs hebben inderdaad dezelfde specificatie. Dus je kunt er vanuit gaan dat het dezelfde subwoofer is.

• BlakHawk
Rudey schreef op donderdag 21 mei 2009 @ 15:29:
Deze twee subs hebben inderdaad dezelfde specificatie. Dus je kunt er vanuit gaan dat het dezelfde subwoofer is.
Maar toch heeft hij een andere code achterop. Tekst die erop mijn sub staat:
Iets in de trant van: Deze subwoofer is bedoeld voor de HKTS11.

In het oog van eventuele verkoop in de toekomst...

Staat er nu dan op die sub (als ik ermee accoord ga):
"Deze subwoofer is bedoeld voor de HKTS-2BQ"

Dus tja, ik weet het niet. Aan de andere kant, als de specificaties echt gelijk zijn... Misschien moet ik dan niet zo moeilijk doen.
Mijn hij is dus echt gelijk aan de TS-11? Dan mijn set een 5.1 is en die andere een 2.1 heeft niets met de subwoofer te maken?

edit:
Afbeeldingslocatie: http://www.hometheatermag.com/images/archivesart/1107Harman.2.jpg

De tekst (rechts boven)

"For use with HKTS11"

[ Voor 8% gewijzigd door BlakHawk op 22-05-2009 09:23 ]

• R-B
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15:06

R-B

Blokkert

Alsof een ander subwoofer, om wat voor reden dan ook, ineens niet zou werken? :P
Lijkt me vrij onlogisch :)

Zal gewoon werken :)

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |