Toon posts:

[iTunes] Kan geen contact maken met internet (error 11556)

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
hallo,

ik zit met een raar probleem. itunes kan geen contact meer maken met internet?? terwijl ik nu op internet zit. ik kan me dus niet inloggen telkens krijg ik de foutmelding "itunes kan geen contact maken met istore er heeft zich een onbekende fout voorgedaan (11556)"
heb op meerdere forums gezocht maar het gaat mij niet over ringtones maken van nummers maar gewoon inloggen lukt niet. is er iemand die mij kan helpen??

bij voorbaat dank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Firewall? Herinstalleren? Wat zegt de iTunes handleiding?

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik heb itunes al opnieuw geinstalleerd en firewall ook uitgehad. nu bezig geweest in het voorkeuren scherm en daar meld het tabblad istore dat het niet ingeschakeld is in voorkeurenpaneel toezicht, wat volgens mij wel het geval is????
heb ook de firewall regels opnieuw gereset.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 20-05-2009 19:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Heb de titel maar veranderd van "itunes" naar "[iTunes] Kan geen contact maken met internet (error 11556)", dat dekt de lading wat beter :)

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In het kader van een absolute rotschop, omdat we niet in de VS wonen mogen wij geen ringtones creëren van legaal gekochte muziek (de foutmelding krijg je bij het proberen te maken van een ringtone).

Excuus als dit al opgelost is elders.