Verwijderd

Topicstarter
Moederbord: Gigabyte GA-MA790XT-UD4P
Processor: AMD Phenom II X4 955 / 3.2 GHz
Geheugen: G.Skill F3-14400CL8D-4GBGT1
Videokaart: EAH4870X2/HTDI
Voeding: Cooler Master True Power 700W

Ik heb dit setje net in elkaar geknutseld, maar het werkt nog niet naar behoren.
Als ik het systeem aanzet gaan alle fans aan, alles draait, krijg ik een piepje van goedkeuring en vervolgens verschijnt het moederbord logo op mijn scherm. Dit is ook meteen waar het ophoud vervolgens. Ik kan op toetsen drukken voor bios options maar niks reageerd. Ik heb andere toetsenborden geprobeerd, ik heb alles er uit gehaald en er weer ingezet, ik heb het geprobeerd met 1 reepje geheugen maar niks mocht baten tot zo ver. Ik heb het Forum voor Problemen gevold maar daar vond ik geen oplossing tot zo ver.

Ik hoop dat iemand mij verder kan helpen met dit probleem. Bedankt alvast. Mvg Joeri.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Begin eens met Hangen en Opstartproblemen troubleshooter stap voor stap door te nemen. Zonder aan te geven wat je hebt gedaan en waar je tegenaanliep kunnen we hier niet echt veel mee. Wat heb je verder gedaan behalve dan een reepje mem eruit getrokken?

• krakbracket
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 03-07-2024
Probeer eens de cmos te resetten. Ik ken het bord niet, dus ik weet niet of er een knop op zit, maar anders even het baterijtje eruit en het jumpertje verzetten en na een minuut of twee (geef het even de tijd) weer terugzetten.

PC gameplay geen multiplatform!

Verwijderd

Topicstarter
bedankt voor de snelle reacties, ik heb het probleem inmiddels gevonden, de stroom stekker van mijn DVD speler glijd steeds stiekem een beetje los.