Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

USB switch met 2 ingang en 2 uitgang

Pagina: 1
Acties:

• r.ronald1
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11-10-2016
Dag mensen, ik ben opzoek naar een USB Switches waar ik 2 usb apparaten (muis en keyboard) met twee pcs kan delen. Dus ik ben eigelijk op zoek naar een usb switches met 2 poort usb ingang en 2 uitgang en natuurlijk met een switch knop waar ik makkelijk tussen twee pcs kan switchen.

Dit is een vergelijkbare pruduct die ik van een amerikaans website heb gevonden
http://www.usbswitch.com/...2-switch-usb-sharing.html

als jullie vergelijkbare product weet of vindt (met meerdere ingang en uitgang is ook prima), maar het moet minstens 2 ingang hebben, laat me a.u.b. horen of post in deze thread. ik ziet al een week te zoeken en nog steeds geen resultaat. liefst nederlandse webwinkel :)

thx

• -Paul-
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:29
Zoek op kvm switch.

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

r.ronald1 schreef op woensdag 20 mei 2009 @ 18:00:
Dit is een vergelijkbare pruduct die ik van een amerikaans website heb gevonden
http://www.usbswitch.com/...2-switch-usb-sharing.html
Ik kan me niet voorstellen dat dit werkt. Stel, je deelt een USB-schijf tussen twee PC's en de schakelaar staat op 'PC A'. Wat als dan PC B wil lezen of schrijven?

Maar kijk eens naar een KVM-switch zoals hierboven al aangegeven wordt :)

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

• grolo2010
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19:38
Ik heb hier nog een oude usb 1.1 bij conrad gekocht. en nog steeds beschikbaar

• r.ronald1
bedank voor de reacties, ik heb al bij KVM-switch gekeken, maar niets is uitgekomen. veel de switches ondersteund alleen maar 1 ingang en meedere uitgangen. dus het delen van 1 apparaat met meedere pcs/laptops. dit is niet wat ik wil.

to Stagiair, dan zie PC B niks eigelijk ;)

Grolo2010, die link werkt niet, zou je mij gewooon bestel of article nummer posten?

thx

• grolo2010
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19:38
Je kun gewoon zoeken op usb switch bij http://www.conrad.nl/

• AlexanderB
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 25-11 16:54

AlexanderB

7800 rpm

switch
+
usb hub
(of een willekeurige andere, maar deze is 2.0, handig als je ook je usb stick dr in steekt en tussen pc's switched, gaat niet zo traag)
+
2x kabel
= $24.65 thuisbezorgd. betalen via paypal, en zo kan je 4 apparaten tussen 2 computers switchen ;)

• ResuCigam
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:59

ResuCigam

BOFH

r.ronald1 schreef op woensdag 20 mei 2009 @ 18:24:
bedank voor de reacties, ik heb al bij KVM-switch gekeken, maar niets is uitgekomen. veel de switches ondersteund alleen maar 1 ingang en meedere uitgangen. dus het delen van 1 apparaat met meedere pcs/laptops. dit is niet wat ik wil.
1 ingang = 1 muis + 1 toetsenbord (en soms ook audio en usb) die je kan delen met meerdere uitgangen (pc's). Volgens mij is een KVM switch precies wat jij zoekt, alleen dan geen ps/2 maar USB variant.

We do what we must because we can.

• AlexanderB
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 25-11 16:54

AlexanderB

7800 rpm

kvm is ook voor monitorsen (en bijna altijd vga, niet dvi) en ik weet niet of de TS dat wil..
die hebben ze trouwens ook voor cheap bij DX

• r.ronald1
AlexanderB schreef op woensdag 20 mei 2009 @ 18:39:
switch
+
usb hub
(of een willekeurige andere, maar deze is 2.0, handig als je ook je usb stick dr in steekt en tussen pc's switched, gaat niet zo traag)
+
2x kabel
= $24.65 thuisbezorgd. betalen via paypal, en zo kan je 4 apparaten tussen 2 computers switchen ;)
wow hartelijk dank! ik wist niet dat 1 USB poort meerdere apparaten kan lezen.

18 euro voor alles? niet slecht en geen verzendkosten ook nog! thx voor de coole site. en iedereen bedank voor de hulp!

Verwijderd

r.ronald1 schreef op woensdag 20 mei 2009 @ 19:19:
[...]

wow hartelijk dank! ik wist niet dat 1 USB poort meerdere apparaten kan lezen.

18 euro voor alles? niet slecht en geen verzendkosten ook nog! thx voor de coole site. en iedereen bedank voor de hulp!
1 usb poort kan tot dacht ik 126 apparaten besturen... moet wel goedkomen denk ik ;)
Pagina: 1