MacBook gekocht -> iPhone applicaties crashen!

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erne
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 07-06 19:49
Hallo iedereen,
Allereerst ik ben nieuw op het forum, lees altijd wel al het nieuws enzo, goeie site!
Maar nu heb ik zelf een vraagje, ik hoop dat jullie me kunnen helpen.
Ik heb sinds een week of 2 een MacBook Pro 15' gekocht, ben helemaal blij ermee!
Alleen nu het volgende: Ik heb al mij muziek overgezet van mijn windows pc naar mijn mac, daar zaten ook gelijk alle applicaties van mijn telefoon (iPhone3G) in. Ging allemaal lekkerlekker goedgoed, alleen nu crashen ALLE applicaties die ik open op mijn telefoon! M.u.v. de standaart iPhone apps, (telfoon, sms weer etc).
Als ik vervolens een app verwijder op mijn telefoon en opnieiuw download werkt het wel, alleen als ik hem op mijn Mac aansluit doet hij weer precies hetzelfde!

Moet ik nu all mijn applicaties van mij mac en iPhone afhalen? :S het zijn er namaleijk best veel, of denken jullie dat er iets mis is met mijn instellingen? Zijn er meer mensen met dit probleem?

Alle hulp is welkom hoor!

Bij voorbaat dank!

Erné

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fabianspoelman
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 20-09 15:47
Je zou kunnen proberen om de apps van de iPhone af te halen, een restore uit te voeren en daarna nog eens proberen om de apps van je MBP naar je iPhone te synchen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vgroenewold
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-10 10:18
erne schreef op woensdag 20 mei 2009 @ 16:34:

Moet ik nu all mijn applicaties van mij mac en iPhone afhalen? :S het zijn er namaleijk best veel, of denken jullie dat er iets mis is met mijn instellingen? Zijn er meer mensen met dit probleem?

Alle hulp is welkom hoor!

Bij voorbaat dank!

Erné
Ik moet zeggen daar nog nooit van gehoord te hebben, maar nu ken ik ook weer niet zoveel mensen die op die manier van pc naar mac zijn gegaan. Hoe precies heb je je muziek en apps overgezet van het een naar het ander? Ik verwacht namelijk dat je niet zonder meer via drag-and-drop van Windows naar Mac kan slepen (Windows zou bijv. nog een extra bestandje ergens nodig hebben ofzo, as usual). Wat je zou kunnen doen, is de applicaties verwijderen en gewoon opnieuw downloaden, dit kan namelijk bij apps, je download deze opnieuw en je krijgt de melding dat je de app al betaald hebt waarna je de boel kan installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 14:25

lasharor

7 december 2004

vgroenewold schreef op woensdag 20 mei 2009 @ 17:23:
[...]

Ik moet zeggen daar nog nooit van gehoord te hebben, maar nu ken ik ook weer niet zoveel mensen die op die manier van pc naar mac zijn gegaan. Hoe precies heb je je muziek en apps overgezet van het een naar het ander? Ik verwacht namelijk dat je niet zonder meer via drag-and-drop van Windows naar Mac kan slepen (Windows zou bijv. nog een extra bestandje ergens nodig hebben ofzo, as usual). Wat je zou kunnen doen, is de applicaties verwijderen en gewoon opnieuw downloaden, dit kan namelijk bij apps, je download deze opnieuw en je krijgt de melding dat je de app al betaald hebt waarna je de boel kan installeren.
Windows en Mac, gebruiken de zelfde .ipa bestanden hoor (al zal er bij osx wel ergens een extra bestand staan, as usual).

Ik zou een restore van de iPhone uitvoeren en dan alle apps opnieuw installeren. Mocht dat niet werken dan haal je de apps uit je iTunes bibliotheek en download ze vervolgens via je iPhone opnieuw. Vervolgens sync je je Mac met je iPhone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keypunchie
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Ik had ook dat twee appjes crashten na een sync. Verwijderen op mijn telefoon en opnieuwen syncen loste het probleem op.

[edit]

Oops, topicstart niet goed gelezen. Zie dat het elke keer gebeurt. Ja, ik zou ook voor volledige restore gaan. Wel irritant zeg. Heb je wel laatste firmware/updates van alles?

[ Voor 44% gewijzigd door Keypunchie op 20-05-2009 17:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matinez
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Heb je op je Mac wel je account gekoppeld aan de iTunes store?
Je hebt rechten nodig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erne
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 07-06 19:49
Hallo iedereen!
Echt superbedankt voor de snelle reacties!
Mar ik heb het denk ik opgelost, ik heb alle .ipa bestanden van mij mac afgehaald en opnieuw apps gedownload! Nu werkt hij weer als een trein! Alleen alles nog op volgorde zetten haha!
BEDANKT IEDEREEN!

Gelijk nog een klein vraagje, ik heb GTA IV op mijn 2e windows partitie staan, liep allemaal goed maar nu koelt hij ineens niet meer? Eerst was het net een stofzuiger en nu verbrand je bijna je vingers aan de W toets!
Misschien een fannetje wat niet aanslaat? Moet ik hier een nieuw topic voor beginnen?

BEDANKT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 17:25
erne schreef op woensdag 20 mei 2009 @ 17:55:
Gelijk nog een klein vraagje, ik heb GTA IV op mijn 2e windows partitie staan, liep allemaal goed maar nu koelt hij ineens niet meer? Eerst was het net een stofzuiger en nu verbrand je bijna je vingers aan de W toets!
Misschien een fannetje wat niet aanslaat? Moet ik hier een nieuw topic voor beginnen?
Ja en omschrijf dan ook even iets uitgebreider je probleem ;)

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Pagina: 1