My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
Ik heb de indruk dat het bezwaar in deze post gebaseerd is op een verschil tussen sociale heffingen en belastingen, wat door de (Nederlandse) auteur niet is gemaakt en daar kan ik me in vinden: het verschil is klein en beide inningen worden door de overheid opgelegd en gereguleerd. Als een Nederlander problemen met zijn WW/WIA/ZW/ZFW-heffingen heeft, zou ik dat een belastingprobleem of -ruzie noemen.
Of deze perceptie de juiste is, kan ik zonder nader onderzoek niet zeggen. Ik zal er eens rustig nader naar kijken, maar ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat de onduidelijkheid waar ik mij nu mee geconfronteerd zie, dezelfde is die het in het artikel beschreven probleem in eerste instantie ook heeft veroorzaakt
Of deze perceptie de juiste is, kan ik zonder nader onderzoek niet zeggen. Ik zal er eens rustig nader naar kijken, maar ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat de onduidelijkheid waar ik mij nu mee geconfronteerd zie, dezelfde is die het in het artikel beschreven probleem in eerste instantie ook heeft veroorzaakt
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.