hallo, ik ben een nieuwe headset nodig aangezien de microfoon van mijn oude kapot is gegaan en mijn ouders altijd zeuren dat m'n broer zijn muziek altijd te hard heeft staan. Ik heb nu een Creative fatality die me uitstekend bevalt. Hij zit uitzonderlijk goed, het geluid is prima en nooit klachten gehad over de microfoon, maar deze is alweer aardig oud. Dus ik vraag me af of er ondertussen al betere modellen zijn uitgekomen. Het moet ong. hetzelfde zijn als de fatality. Het maakt me niet uit of het een usb of 2x3.5 mm plugs is.... als het surround is moet het wel usb zijn, al denk ik dat dat zowiezo niet in het budget past( met een audiokaartje?) of ik moet een nieuwe audiokaart erbij halen en dat past waarschijnlijk niet in het budget (surround heeft toch altijd 5 of meer 3.5mm plugs, en dat heb ik niet op m'n mobo(beetje oud
)?) ik hoorde dat sennheiser, creative, logitech en razer aardig goede merken zijn en ik heb daar dus ook een beetje tussen gekeken. Toen ben ik op de volgende uitgekomen:
De razer piranha, maar die is toch wel duurder dan het budget (ong. 50 euro)maar miss kan ik nog wel iets meer geld uit m'n ouders persen
De Sennheiser pc-151
Logitech PC Gaming Headset
Logitech Digital Precision Headset
of 1 van de logitech clearchat, maar volgens mij zijn die niet echt bedoelt voor gamen enz.
en de creative fatality gaming headset die ik nu heb.
welke hiervan is de beste keuze? Het gaat vooral om het geluid. De microfoon maakt niet zo heel veel uit zolang ze me maar kunnen verstaan zonder irritante ruis enz. Of heeft iemand nog een andere suggestie?
p.s ik heb dit topic geopent omdat het laatste topic over headset al een half jaar oud is
De razer piranha, maar die is toch wel duurder dan het budget (ong. 50 euro)maar miss kan ik nog wel iets meer geld uit m'n ouders persen
De Sennheiser pc-151
Logitech PC Gaming Headset
Logitech Digital Precision Headset
of 1 van de logitech clearchat, maar volgens mij zijn die niet echt bedoelt voor gamen enz.
en de creative fatality gaming headset die ik nu heb.
welke hiervan is de beste keuze? Het gaat vooral om het geluid. De microfoon maakt niet zo heel veel uit zolang ze me maar kunnen verstaan zonder irritante ruis enz. Of heeft iemand nog een andere suggestie?
p.s ik heb dit topic geopent omdat het laatste topic over headset al een half jaar oud is
[ Voor 0% gewijzigd door Lubbers92 op 20-05-2009 17:16 . Reden: vallen af door wat slechte reviews ]