Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Cassius
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Hey medetweakers :) ,

Voor de weken 27, 28 en 29 ben ik eigenlijk op zoek naar werk. Volle bak, vijf dagen in de week. Maar ik heb een verplichting in die weken waarin ik drie keer in de week twee uur kwijt ben tussen 9u en 18u. Oftwel ik kan twee dagen gewoon 9-18 werken en drie dagen bijvoorbeeld of 11-18 of 9-16 werken.

Ik had al door toen ik deze verplichting aanging dat het qua werken rot zou zijn en nu kan ik dus ook moeilijk iets vinden via mijn kanalen (en dat zijn er weinig en ze zijn allemaal wit). Heeft iemand een idee om op met dit soort eisen ergens keihard te kunnen werken? Lichamelijk of intellectueel werk - allemaal geen probleem. Zolang het gezond betaald (wit of zwart en ik verwacht geen €20 per uur met 24 jaar) sta ik er voor open.

Heeft iemand een tip in omgeving Eindhoven of advies over hoe ik dit aanpak en waar ik begin? Advies is zeer welkom :) !

De meeste mensen deugen!

Verwijderd

Uitzendbureau productiewerk inclusief nachtdiensten?

• ThunderNet
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19-11 14:18

ThunderNet

Flits!

Horeca werk? :) kun je vaak prima pas later op de avond beginnen.

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

• Cassius
  • Niet online
Ik heb misschien iets verkeerd getypt; maar het gaat dus om daguren. Nachtdiensten doe ik niet (zeer slechte ervaringen mee) en avonduren wilde ik juist vermijden zodat ik nog iets voor mezelf kon doen of met vrienden - aangezien je niet echt afspraakt iets leuks te gaan doen om 11u in de ochtend waarna ik moet gaan werken (en dus nooit wat later kan maken).

Het gaat echt om overdag.

Uitzendbureau al gesproken: kunnen niet die tijden bieden voor zo kort (afwijkend) en kunnen geen schema bieden. Dan gaan ze bellen "als ik kan werken" de dag van tevoren. Moet ik dan altijd wachten en hopen dat iemand me belt? En als ik iets plan en ze bellen? Of ik hou juist vrij, maar zit voor niets thuis want er wordt niet gebeld. Nee dat wordt hem niet. Kan ik nergens beulen of administratief werk doen of wat dan ook?

De meeste mensen deugen!

Verwijderd

Misschien kun je een rondje rijden op het industrieterrein en daar overal even binnen lopen. Meeste bedrijven hebben nog wel een lijstje met kut klusjes die nog eens gedaan moeten worden (magazijn sorteren, hal aanvegen etc.). Als je dan solo werkt, lijken me de uren ook niet zo'n probleem.

Werk je eerste een weekje bij de ene, en dan ga je bij de buurman aan de slag.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 20-05-2009 14:26 ]

Verwijderd

Misschien kun je ook zoeken naar aangenomen werk?
Dus gewoon een klus doen voor een bepaald bedrag binnen een bepaalde tijd. Daar binnen heb je zelf wel vrijheid.
Zo heb ik ooit eens 1.000 kuubkisten met de hogedrukspuit gespoten in de zomervakantie voor een vast bedrag per kist. Dus s'ochtends vroeg beginnen, s'middags autorijles en s'avonds laat weer ophouden, om maar zoveel mogelijk kisten te spuiten.

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13:05

SmartDoDo

Woeptiedoe

Cassius schreef op woensdag 20 mei 2009 @ 13:35:
Heeft iemand een tip in omgeving Eindhoven
offtopic:
Ongetwijfeld overbodig maar toch: het aanbieden van, of vragen naar werk is hier nadrukkelijk niet de bedoeling.

• Cassius
  • Niet online
Ik ben op wat studentenwerk vacatures aan het speuren naar wat leuke dingen, eens wat e-mails sturen. Het lijkt er wel op dat ik mijn "wensen" aan moet gaan passen. Lijkt wel of werkgevers geen werk hebben tussen 11u en 18u, maar genoeg tussen 9u en 18u. Apart, maar het zei zo.

[ Voor 46% gewijzigd door Cassius op 27-05-2009 09:58 ]

De meeste mensen deugen!

Pagina: 1