..so be wary of any man who keeps a pig farm..
Geef ajb eerst eens aan wat je precies hebben wilt. Daarna kunnen we kijken op welke wijze we jullie kunnen helpen.
Bericht hierboven
w8 nog maar even...we zijn nog aan het uitvechten wat we eigenlijk willen
intel silver reef, celly 2.0 Ghz, 256mb ddr, G2MX
om uiteindelijk tot de conclusie te komen dat het zonder funding en organisatie niet haalbaar is
We spend our years as a tale that is told
Verwijderd
ja, het lijkt mij een leuk id, maar het heeft een hoog tweakos gehalte (insiders weten wel wat ik hiermee bedoel
)
niet zo pessimistisch jongens...
Op zich kunnen jullie vanuit de DPC wel een begin maken met de opzet, als dat een beetje op orde is, dan willen we best wat meer tegemoetkomingen doen IMO.
Bericht hierboven
ik denk dat we eerst het idee maar even goed moeten uitwerken en kijken in hoeverre het haalbaar is, het lijkt mij een leuk idee en ik zal er eens wat serieuser naar kijken als ik klaar ben met werken.Op woensdag 28 februari 2001 15:58 schreef Floris_Diemel het volgende:
Op zich kunnen jullie vanuit de DPC wel een begin maken met de opzet, als dat een beetje op orde is, dan willen we best wat meer tegemoetkomingen doen IMO.
als we wat hebben laten we ons wel horen.
RobinVR: lol 
Ik denk dat voor een dergelijk project (veel!) meer nodig is dan een paar mensen die net "Hello World" op het scherm kunnen krijgen met C++.
Ik denk dat voor een dergelijk project (veel!) meer nodig is dan een paar mensen die net "Hello World" op het scherm kunnen krijgen met C++.
Professioneel Hyves-weigeraar
ben bang dat je me nu een beetje onderschat hoorOp woensdag 28 februari 2001 16:18 schreef WouterTinus het volgende:
RobinVR: lol
Leuk ja, van die insider grapjes..Not.Op woensdag 28 februari 2001 15:42 schreef RobinVR het volgende:
ja, het lijkt mij een leuk id, maar het heeft een hoog tweakos gehalte (insiders weten wel wat ik hiermee bedoel)
Maar daar gaat het niet over..
Ik las ook wat positievere reacties, dank daarvoor
We zullen gewoon even moeten afwachten of het idee aanslaat en wie er zich voor inzetten. Misschien is het te hoog gegrepen, dan weten we dat ook weer.. Maar als het ons wel lukt dan hebben we wel iets SUPER vets op de wereld gezet
Was geen persoonlijke aanval op je C++ kennis hoor, maar zo'n project hebben we al een keer eerder zien mislukken. Er doen altijd wel een paar man mee met kennis van zaken, maar het overgrote meerendeel wil of alleen testen of moet nog beginnen met C leren (of bijvoorbeeld een design photoshoppen). Met een dergelijke groep bereik je niet veel natuurlijk.Op woensdag 28 februari 2001 16:20 schreef D-RiSe het volgende:
[..]
ben bang dat je me nu een beetje onderschat hoormaar goed...dan doe je toch lekker niet mee als je er zo over denkt.
Ik weet verder ook niet hoe serieus jij bent, maar als je echt aan zoiets wil beginnen is het niet elke zondagmiddag even coden, maar zul je er heel veel tijd en moeite in moeten stoppen, terwijl er (vooral in het begin) geen enkel resultaat zichtbaar zal zijn.
Professioneel Hyves-weigeraar
geef ik je helemaal gelijk in, maar geef toe, het is een leuk idee...Op woensdag 28 februari 2001 16:32 schreef WouterTinus het volgende:
[..]
Was geen persoonlijke aanval op je C++ kennis hoor, maar zo'n project hebben we al een keer eerder zien mislukken. Er doen altijd wel een paar man mee met kennis van zaken, maar het overgrote meerendeel wil of alleen testen of moet nog beginnen met C leren (of bijvoorbeeld een design photoshoppen). Met een dergelijke groep bereik je niet veel natuurlijk.
Ik weet verder ook niet hoe serieus jij bent, maar als je echt aan zoiets wil beginnen is het niet elke zondagmiddag even coden, maar zul je er heel veel tijd en moeite in moeten stoppen, terwijl er (vooral in het begin) geen enkel resultaat zichtbaar zal zijn.
en het is gewoon leuk om met een groep ergens aan te werken.
tja het eerste ai wat we voorelkaar krijgen zal wel een vlieg zijn die de hele tijd tegen een raam opvliegt ofzow maar die kun je zo langzamerhand wel leren dat er ramen bestaan... etc etc.. ik verw8 ook absoluut niet dat het komende halfjaar iets tastbaars klaar zal zijn hoor. ik weet wel een beetje hoe dit soort projecten gaan, en mensen kunnen er wat van leren.
Nogmaals, niet geschoten is altijd mis.
Pagina: 1