Dit is een vervolgvraag op dit oude topic:
Hier staat beschreven hoe je, in plaats van explorer te starten bij het opstaren van je computer, je media center start. Je krijgt dan dus niet eerst je desktop te zien.
(Het werkt door middel van de volgende register aanpassing:
HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Winlogon
daar de shell key van explorer.exe veranderen in die van media center)
Maar ik wil eigenlijk dat explorer wel opstart, maar pas nadat media center is opgestart.
Ik zou dus twee bestanden in het regiter willen zetten, waarbij explorer op de achtergrond start..
weet iemand of dat mogelijk is? kan dat misschien met een bat-file waar zowel ehshell.exe als explorer.exe in staat, waarnaar je verwijst vanuit het register? Kan die bat-file dan zo worden ingesteld dat explorer in silent mode start en pas nadat eshell geheel is opgestart?
(ik heb mijn vraag aangepast, dus titel klopt niet meer.. )
beste admin, zouden jullie mijn topic titel kunnen wijzigen in onderstaande?
[Vista] Eerst ehshell.exe (VMC) starten, daarna pas explorer
@F_J_K excuses voor de onduidelijkheid en het aanpassen van mijn topic..
Hier staat beschreven hoe je, in plaats van explorer te starten bij het opstaren van je computer, je media center start. Je krijgt dan dus niet eerst je desktop te zien.
(Het werkt door middel van de volgende register aanpassing:
HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Winlogon
daar de shell key van explorer.exe veranderen in die van media center)
Maar ik wil eigenlijk dat explorer wel opstart, maar pas nadat media center is opgestart.
Ik zou dus twee bestanden in het regiter willen zetten, waarbij explorer op de achtergrond start..
weet iemand of dat mogelijk is? kan dat misschien met een bat-file waar zowel ehshell.exe als explorer.exe in staat, waarnaar je verwijst vanuit het register? Kan die bat-file dan zo worden ingesteld dat explorer in silent mode start en pas nadat eshell geheel is opgestart?
(ik heb mijn vraag aangepast, dus titel klopt niet meer.. )
beste admin, zouden jullie mijn topic titel kunnen wijzigen in onderstaande?
[Vista] Eerst ehshell.exe (VMC) starten, daarna pas explorer
@F_J_K excuses voor de onduidelijkheid en het aanpassen van mijn topic..
[ Voor 62% gewijzigd door NitSuA op 20-05-2009 13:44 ]