Prachtige foto's! Kan weinig zeggen buiten een sloot aan positieve dingen, hoop echt dat ik jouw niveau ooit nog eens mag bereiken (dit zou ik bij veel test en showcases kunnen zeggen overigens).
Maar omdat je niet zoveel kunt leren van positieve comments (zo voel ik het altijd tenminste), toch maar gekeken of er nog wat dingen waren die nog nèt dat tikje beter kunnen

. Ik vind bij 4 het zonnige effect een beetje vreemd, de foto is erg mooi qua compositie en hout + model staan er ook erg goed bij. Maar de bewolkte lucht geeft het een beetje een raar effect, het past niet bij elkaar zo.
Voor 5 geldt ook dat de bewolkte lucht en het zomers geklede model een beetje vreemd aandoen, misschien is dat persoonlijk hoor. Toch vind ik dat die foto ook wel iets heeft, contrast tussen de grauwe omgeving en de fleurige kleding. Ietswat vreemde foto, maar ik vind em eigenlijk erg goed geslaagd.
Het doet wel een beetje HDR aan allemaal, maar ik vind het niet te hard overkomen ofzo, duidelijk genoeg om een effect te hebben, maar subtiel genoeg om mooi te blijven. Nabewerking is wat mij betreft geslaagd. 1 is mijn favoriet

. Oh en blijf alsjeblieft bezig met fotografie, mijn ogen zijn verslaafd aan je aan het worden!
2600K - 4.6G|8GB 1333|P8P67 EVO|Club3D 4870 1G OC|2x 2493HM|DasKeyboard Ultimate|Logitech G5|Lian-Li PC-A71b + demping|Intel 510 120G|WD Black 1TB + Green 2TB|Be-Quiet P7-Pro 850W|Xonar D2x|Phonar Ethos R 100G EdMa|Music Hall DAC25.3 + A15.2|AKG K701