Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste,

Ik heb een probleem op een HP DX2400 workstation (Windows XP PRO SP3) en een HP 4400 scanner.
Scanner heeft op een oude pc altijd goed gewerkt. Na het opnieuw installeren van de HP software op de nieuwe PC sloeg de scanner steeds op tilt, d.w.z. dat hij uit het niets begon te scannen.
Nu heb ik op advies van HP de precision software verwijderd volgens een door hen omschreven methode en volledig opnieuw gëinstalleerd. Na lang puzzelen was het probleem tijdelijk opgelost.
Nu is het sinds een aantal dagen zo dat wanneer ik wil gaan scannen de HP software vastloopt. In het logboek van Windows krijg ik onderstaande melding:
Afbeeldingslocatie: http://img42.imageshack.us/img42/8594/scannerprobleem.th.jpg

Ik heb al geprobeerd de laatste software vanaf de HP site erop te zetten alsook de software meegeleverd bij de scanner op cd. Niks lijkt te helpen.

Heeft er iemand nog ideeen wat ik verder kan proberen?

Alvast bedankt! :)

Edit: zie nu dat de screen shot niet te lezen is.
De foutmelding is als volgt:

Vastgelopen toepassing: HP Precisision Pro.exe, versie 3.1.4.0, vastgelopen module: hungapp, versie 0.0.0.0., vastgelopen op: 0x0000000.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 20-05-2009 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noork
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ligt het aan mij, of werkt de thumbnail niet.

Kun je trouwens scannen met andere software? B.v. Ms Imaging, Irfanview o.i.d.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
nee klopt, werkt inderdaad niet.
HP vereist de Precisision software. Heb ook geprobeerd om alleen de driver van de scanner te installeren zonder de additionele HP software.

MS Imaging wil ook niet werken..