Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Kan iemand mij verder helpen. Hieronder de situatie en wat ik geprobeerd heb.

1/. Mijn Samsung G810 is alleen met GSM verbonden en met WiFi met internet via een wireless router. Dus geen andere verbindingen of abonnementen met telecom providers.

2/. Op een microSDHC van 4 GB is Route 66 geinstalleerd. Dit geheugenkaartje is geplaatst en Route 66 heeft zich automatisch geinstalleerd op de Samsung G810.

3/. Als Route 66 wordt opgestart moet een code worden ingevoerd voor activering van Route 66. Dat kan via het mobiele internet of met sms (tekstbericht). Mobiel internet gebruik ik niet, dus gebruik ik de SMS optie die de Samsung G810 aanbiedt.

Ik breng de VOUCHER CODE in die op de Route 66 CD staat - hier wordt naar gevraagd - en kies voor een tekstbericht per sms op de Samsung G810.

Dat bericht wordt verzonden en dan ontvang ik netjes van een service lokatie +447781484000 en sms bericht terug dat onleesbaar is maar in "een of ander formaat" als reactie wordt gegeven.

Het is nu niet duidelijk hoe ik verder moet gaan met dit sms bericht om het ACTIVEREN van ROUTE 66 af te ronden. Een instructie hoe je nu verder moet handelen of een foutbericht ontbreekt.

Ik heb dit sms antwoord bericht, beantwoord, teruggestuurd, opgeslagen op de microSDHC kaart in een map, echter de VOUCHER CODE wordt hierdoor niet geactiveerd.

De VOUCHER CODE is een geldige code is meegeleverd bij de CD en het Samsung toestel.

Ik heb alleen de normale GSM telefoonverbinding beschikbaar voor telefonie/sms en WiFi via prive router voor data / internet ea. Dus geen mobiel internet via een provider of zo.

Hoe kan ik ROUTE 66 op de Samsung G810 via de SMS procedure activeren ?

De Samsung G810 biedt deze mogelijkheid, het is onduidelijk hoe ik de activering moet afronden, zodat ik ROUTE 66 kan gebruiken.

Route 66 komt na elke keer opstarten in beeld, maar geeft geen locatie informatie of gedetailleerd beeld omdat de ACTIVERING niet is afgesloten. Het toestel geeft dit bericht ook niet, omdat er waarschijnlijk nog een handeling na ontvangst van de SMS moet worden uitgevoerd. De handleidingen zijn onduidelijk op dit punt.

Hoe kan ik ROUTE 66 activeren met de sms tekstprocedure.

Graag uw advies hoe ik via SMS procedure de ACTIVATIE van Route 66 op mijn Samsung G810 navi kan afronden.

De handleiding en de Quick Start informatie geeft geen oplossing.

Bedankt voor tips of de oplossing van dit probleem..
Wim

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-11 22:07

Wiebbe

<none />

Misschien een rare vraag, maar heb je al geprobeerd contact op te nemen met de Route66 helpdesk? Zij zijn degene die weten hoe dit alles hoort te werken!

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Verwijderd

Topicstarter
R66 heb ik aan de praat gekregen op de G810 navi. Plaatsbepaling werkte direct en ook bij buiten lopen en ook soms binnen werd de positie goed aangegeven. Ik gebruik de interne GPS van de Samsung.

Na enkele keren succesvol gebruik, kan ik Route66 opstarten, echter de Positiebepaling laat het nu volledig afweten. De interne GPS van de Samsung geeft deze informatie kennelijk niet meer door.

Zijn er meer mensen met deze ervaring en hoe is dat opgelost ?