Toon posts:

[OC]Kentsfield Maximus Formula

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hey,

ik ben eens aan de klok geweest :

Afbeeldingslocatie: http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2009/05/17/12425584450.jpg

eens kijken als ik de 4.2 ghz kan halen, en het is puur lucht koeling

• YoupS
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 20:45
Misschien haal je het wel, maar wel opletten met die temps! 60 graden terwijl die nog idle is. Load hou je het dus sowieso zonder betere koeler niet vol. Wel vet dat je t uberhaupt haalt. Vraag me af of de mijne dat kan......
Maar was is eigenlijk het doel van dit topic? Showen? Advies vragen? discussiegroepje oprichten?

Verwijderd

Topicstarter
discussiegroepje oprichten, advies tips N tricks :)

er zit nu een Thermalright TRUE Copper op als koeler. dan wordt het toch echt WC of LN2 :D

edit:

Ik zit net op HWI te kijken zie ik dat ik de snelste Kentsfield heb van HWI :o

http://www.hardware.info/..._Quad_Q6600_BX80562Q6600/

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 20-05-2009 11:50 ]

Verwijderd

Er zijn er wel meer die deze suicide run's aankunnen hoor.

Mijn oude Q6600 haalde exact hetzelfde namelijk, 465FSB was op mijn Maximus Formula
ook de absolute max...

Verwijderd

Topicstarter
ach wat is een suicide run, 1x en dan dood, hij doet het nog prima :)

straks maar een proberen als ik echt de 4.2 Ghz :*) voor kan krijgen 8)

• nedernakker
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 16-11-2024
suicide is een niet stabiele run, jij krijgt je cpu nooit prime stabiel op deze snelheid.

Ryzen 7 5700G // 3060 Ti // 32 GB 1600 MHz // 1 TB NVMe // 2 TB SATA // 2x 2560x1440 @75 hz

Verwijderd

Topicstarter
nee, heb ik net gemerkt. vliegt zo naar de 92 graden :(, twas ook puur voor superPI, nu nog de geheugen timings :), kijken als die wat strakker kunnnen

• thijszor
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 26-12-2025
Dan is 12Sec nog vrij langzaam volgens mij, beter lees je je eens in in het tweaken van SuperPi ( moet ik zelf ook doen :P )

Verwijderd

Topicstarter
haha :P, heb ook zon probleem met type. type zoals het in mn kop zit :P

maar goed kan iemand me evt. wat verduidelijking geven van hoe en wat in geheugen timings ?

@ thijs idd, er zijn gasten die met hun Q6600 10. nog wta halen en dan zit ik met 12. nog wat en 4.2 Ghz:(

• thijszor
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 26-12-2025
Even inlezen dus, aparte OS maken met versie XP installatie, en dan eens inlezen op SuperPi optimaliseren, softwarematig kan je al een leuke winst behalen :)

Verwijderd

Topicstarter
dan ga ik maar mn raptor een partitie geven (2* 15 gig :P, is wel voldoende voor XP)
Pagina: 1