Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[bug] uitroepteken smilies in v&a

Pagina: 1
Acties:
  • 323 views

• BGB4rn
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 21-11 16:13

BGB4rn

ductape en tie-wraps FTW !

Topicstarter
Ik ben het vandaag voor het eerst tegen gekomen, bij een advertentie, het deed mij herrinneren aan 1 april hier waar veel gespeelt werd met smilies.

Na het refreshen van de pagina was het weg, ik heb het toevallig op 2 individuele sytemen gezien, een op school op XP en een keer thuis met Vista.

hier dan even een screenshot wat ik er van heb gemaakt, verder heb ik gezocht in de devtrack gezocht naar smilie en uitroepteken. aangezien daar niet het gene uit kwam wat ik heb gezien post ik het nu even.

Afbeeldingslocatie: http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2009/05/19/1242765660-170.jpg

Signature

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Zo te zien is het McAfee SiteAdvisor die links 'markeert' en links naar tweakers.net niet lief vind (en de link naar logitech.com wel)

Intentionally left blank

• BGB4rn

BGB4rn

Topicstarter
Op school heb ik het geloof ik ook gehad met een niet mcafee pc, er stond daar geloof ik norton op ofzo.

Het rare is dat ik het nog nooit heb gezien en alleen bij deze specifieke ad 2x heb gehad.

nu je t zegt, precies dat icoontje

[ Voor 12% gewijzigd door BGB4rn op 19-05-2009 23:25 ]

Signature

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

siteadvisor kan je ook als een losse extensie installeren: http://www.siteadvisor.pl/download/windows.html

mijn advies: weggooien, het is troep...

Intentionally left blank

• Roelant
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
McAffee heeft er grote moeite mee dat we verwijzen naar Messenger Plus in de Meuktracker.

Het probleem zit 'm in de ad-support van het programma, in het verslag bij zo'n download staat dat ook vermeld als 'adware'. Dat vinden ze echter voldoende gevaarlijk voor de onwetende gebruiker dat ze het als een trojan classificeren op die sitemeter en het feit dat wij daarnaar verwijzen 'gevaarlijk' vinden.

My 2 cents: ik vindt het ruiterlijk overdreven om reguliere adware als spyware of trojan te classificeren enerzijds, en vind dat een programma als messenger plus niet mag ontbreken in onze meuktracker anderzijds. Rest ons geen keuze dan erop te vertrouwen dat onze gebruikers een tool als die site-"advisor" op z'n waarde weten te schatten. ;)

• BGB4rn

BGB4rn

Topicstarter
Allebij bedankt voor de reacties en een ding wat ik raar vind is dat er op school (naar mijn weten) geen Mcafee meuk draait.

Signature

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22:04

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

BGB4rn schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 23:45:
Allebij bedankt voor de reacties en een ding wat ik raar vind is dat er op school (naar mijn weten) geen Mcafee meuk draait.
Het kan op school ook met een proxy werken, just my 0,02 euro's
Vraag anders eens aan de systeembeheerder daar :).

[ Voor 9% gewijzigd door AW_Bos op 25-05-2009 08:02 ]

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

• BGB4rn

BGB4rn

Topicstarter
AW_Bos schreef op maandag 25 mei 2009 @ 08:01:
[...]

Het kan op school ook met een proxy werken, just my 0,02 euro's
Vraag anders eens aan de systeembeheerder daar :).
klopt als een bus, ze draaien hier zelfs niet alleen een proxy maar ook open dns :P naja ultrasurf gaat er toch wel door heen ^^

Signature

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

In ieder geval (gelukkig) geen bugje van ons :P
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.