Toon posts:

Moederbord stuk ?

Pagina: 1
Acties:
  • 207 views

Verwijderd

Topicstarter
Beste,
Na het samenstellen van een nieuwe pc voor mijn vader (met oude componenten uit mijn pc) , weigert de pc elke dienst. Het p4 kabeltje , voeding van het moederbord en ook de voeding van de harde schijf zijn aangesloten. De harde schijf hoor ik niet draaien en de ventilator van de grafische kaart draait ook niet, wat wel zichtbaar aanstaat is de CPU koeler en de ventilator van de voeding. Heeft iemand enig idee wat er stuk kan zijn of wat ik verkeerd doe ?
Mvg,
Mathias

• BGB4rn
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 20-05 19:46

BGB4rn

ductape en tie-wraps FTW !

Lekker specifiek ben je, post eens wat meer dan alleen dit (specs, leeftijden noem maar op)

Signature

Verwijderd

Nee, geen idee glazen bol is kapot.
Misschien kun je hetzelf oplossen Hangen en Opstartproblemen troubleshooter ;)

• BGB4rn
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 20-05 19:46

BGB4rn

ductape en tie-wraps FTW !

Verwijderd schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 21:09:
Nee, geen idee glazen bol is kapot.
Misschien kun je hetzelf oplossen Hangen en Opstartproblemen troubleshooter ;)
offtopic:
bij jouw ook al, 't is wat 2 tweakers met een kapotte glazen bol

Signature

• painkill
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 16-05 22:11

painkill

Pain(k)(ill)

Ja, je computer is kapot!
Hij heeft denk ik namelijk heel wat van je tekst verwijderd, waar je denk ik heel veel moeite voor hebt gedaan ;)

Ik raad je aan om een nieuwe te kopen...

Ps. Je voeding is kaduuk :)

Mijn SNES verzameling!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Begin inderdad eens met Hangen en Opstartproblemen troubleshooter door te nemen. Zonder specs wordt het lastig er wat over te zeggen en zonder te weten wat je zelf al hebt getest is het helemaal niet te doen.
Aan de hand van de troubleshooter zal je het probleem kunnen achterhalen. Mocht je desondanks er dan nog niet uitkomen, dan kun je een nieuw topic openen waarin je aangeeft wat je hebt gedaan en waar je tegenaanloopt. Dit topic gaat in elk geval op slot, omdat je veel te weinig info geeft.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.