• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Nummer 1, 2, 3, 4 en 5!

Even uitleggen: HDMI is digitaal, kabel maakt dus geen enkel verschil op geluidskwaliteit. Het enige verschil wat er kan onstaan is als een kabel slap is of een slechte connector heeft waardoor het signaal niet volledig aan kan komen doordat er dus een onderdeel geen goed contact maakt.

[ Voor 86% gewijzigd door Tsurany op 19-05-2009 18:56 ]

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• dlmh
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-02 12:30

dlmh

Lo-Fi

De allerallerallerallerallerallergoedkoopste die je kan vinden (bij voorkeur < 5,00 EUR).

“If a cluttered desk is a sign of a cluttered mind, of what, then, is an empty desk a sign?” - Albert Einstein

• ReseT
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Bij de lokale www.Action.nl. Goedkoper is volgens mij in NL niet mogelijk.

ID4.1M Honey Yellow. WP: PUZ-SWM60VAA+ERST30F-VM2EE (cylinder unit)

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

SerialThrillaZ schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 18:55:
De allerallerallerallerallerallergoedkoopste die je kan vinden (bij voorkeur < 5,00 EUR).
Pas wel op, goedkope kabels zijn soms kwalitatief minder, een connector die slap vast zit. Dus let daar wel even op, dat hij niet na een paar dagen afgebroken is.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• mcDavid
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 13-01 13:45
Tsurany schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 18:54:
Nummer 1, 2, 3, 4 en 5!

Even uitleggen: HDMI is digitaal, kabel maakt dus geen enkel verschil op geluidskwaliteit. Het enige verschil wat er kan onstaan is als een kabel slap is of een slechte connector heeft waardoor het signaal niet volledig aan kan komen doordat er dus een onderdeel geen goed contact maakt.
Niet helemaal waar, ook digitaal signaal kan storen. Al is het er wel minder gevoelig voor.

Maar 24-karaats gouden kabels e.d. zijn idd zwaar overrated. Zeker voor korte stukjes is meestal de goedkoopste kabel "goed genoeg". Dan kun je een duurdere kabel nemen, maar beter dan "goed genoeg" wordt het toch niet. Weggegooid geld dus.

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

mcDavid schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 19:03:
[...]

Niet helemaal waar, ook digitaal signaal kan storen. Al is het er wel minder gevoelig voor.
Het kan inderdaad storen, maar bij een goede kabel (dus zonder beschadigingen in de kabel) is die kans zo enorm klein dat het eigenlijk niet voorkomt, zeker niet op deze afstand.

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 14-02 12:12
Tsurany schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 18:56:
Pas wel op, goedkope kabels zijn soms kwalitatief minder, een connector die slap vast zit. Dus let daar wel even op, dat hij niet na een paar dagen afgebroken is.
Inderdaad. Zelf ook twee maal gehad waarbij de laatste maal zorgde voor uren en uren rommelen eer ik er achter kwam dat het die brakke kabel was. Voor mij geen goedkope zooi meer. Waarmee niet gezegd is dat duurder "altijd" beter is, maar da's logisch ;) Beeld en geluid zijn uiteraard identiek met deze dure kabels, dat wel.

Nickname does not reflect reality

• mcDavid
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 13-01 13:45
Sja maar er is ook wel een verschil tussen de goedkoopste dubbeltje-op-de-eerste-rij kabels, gewoon een degelijke kabel, en kabels met "gouden connectoren gesmeed door engeltjes bij maanlicht"...

Verschil tussen die eerste twee is dat de tweede degelijker is, verschil tussen twee en drie is dat die laatste zonde van je geld is.

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 14-02 12:12
Ik had een kabel van 13 Euro en eentje van 16 Euro. Dat lijken mij niet enorme budget-bedragen. De kabel van 13 Euro wilde Redcoon officieel niet eens onder garantie terugnemen omdat kabelbreuk volgens hun niet onder garantie viel. Pure nonsens natuurlijk. Alsnog na wat gebakkelij een andere kabel gekregen, die meteen aan mijn broer gegeven en zelf betere gekocht. Zelfde verhaal bij een vriend van mij met een kabel van 16 Euro, was ook kapot na een keer of 6 verwijderen (prikte hij in zijn laptop om daarmee op de tv dingen te bekijken).

Nickname does not reflect reality

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Ik weet niet precies waar je met dit topic heen wilt, maar GoT is er niet om voor jouw nummertjes uit te zoeken. Doe aub zelf wat moeite, lees je in over HDMI en de keuze in kabels, en kom dan tot de conclusie welke je moet nemen. Het is hier geen helpdesk.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.