Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Muziek bij trainen (interval)

Pagina: 1
Acties:

• justanotheruser
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-11 13:45
Shuttle barebone
Windows XP
Songbird.

Ik wil graag een soort van ondersteuning voor intervaltraining

90 seconden muziek
een toon (pieptoon of alarm)
30 seconden muziek
weer een toon
(en dan weer van voor af aan)

De toon tussen de nummers hoeft niet perse, wel zou het fijner zijn om niet alleen de eerste 90 seconden van een mp3tje te horen maar het midden van een nummer..

Heb geprobeerd te zoeken binnen windows media player, winamp, songbird, en foobar2000.
(sommige programma's kunnen wel redelijk de nummers laten overfaden zonder stiltes maar dat is alles)

Het valt tegen iets te vinden, heb ook nog nergens (in sportcentrums ofzo) iets gezien wat hierop lijkt.

Weet iemand op welke manier ik iets kan maken om 'interval-muziek' te krijgen, of een hint in welke richting ik moet zoeken ?

To Tweak Or Not To Tweak

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Niet al te moeilijk doen: neem twee losse programma's, een keer gewoon Winamp voor de mp3 en een los tooltje met een piep per interval. Dat laatste kan zelfs via de commandline en scheduler.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• justanotheruser
Weet niet hoe dat moet via de commandline.
Maar bedankt voor de tip, als ik nu zelf een mp3 maak met elke zoveel seconden een toon en ik laat dat spelen op winamp, tegelijkertijd speel ik de gewone muziek met songbird dan denk ik dat ik er ook ben.
Probeer het donderdag of zaterdag.

To Tweak Or Not To Tweak

• justanotheruser
Heb het nu opgelost met een stukje freeware, cool timer heet het, en het werkt eigenlijk best fijn!

To Tweak Or Not To Tweak