Hoi,
Komt er op 1 juni weer een vakantiethemaforum?
Komt er op 1 juni weer een vakantiethemaforum?
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Kijk als er inderdaad weinig animo voor bestaat moet ie er niet komen. Het argument dat de meeste vakanties al zijn geboekt vind ik daarentegen onvoldoende. Een vakantieforum is toch veel meer dan enkel: 'welke vakantie moet ik boeken'? Denk aan campeertips, goede local-restaurants/cafe's in plaats X, wat mee te nemen naar mijn Afrika-reis, vakantiekiekjes, hoe kan ik het beste rijden naar Turkije etc.LuNaTiC schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 15:34:
Ik ben het inderdaad (persoonlijk) met anandus eens dat het wellicht een beetje laat is voor een vakantieforum. De meeste reizen worden eerder in het jaar geboekt, en juist die tijd zou dan geschikter zijn als je nog bezig bent met een zoektocht. Voor die enkele last minutes (die denk ik ook pas over een paar weken zullen beginnen), is het een beetje laat.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 19-05-2009 16:23 ]
Download het gratis e-book reisfotografie via: www.tweemetervijf.nl /
Dat was een te verwachten ontwikkeling. Je bestelt ook niet nu een televisie om hem over 6 maanden te laten bezorgenDamfransje schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 16:20:
kan vertellen dat mensen (helaas) steeds later boeken.
Verwijderd
Je snapt zelf hoop ik ook wel dat die vergelijking nergens op slaatMegaflix schreef op woensdag 20 mei 2009 @ 18:48:
[...]
Dat was een te verwachten ontwikkeling. Je bestelt ook niet nu een televisie om hem over 6 maanden te laten bezorgen
Bij sommige bedrijven krijg je ver voor de jaarwisseling al een formuliertje in je handen gedrukt met een behoorlijk snelle deadline om je vakantie in te vullen. Wie het eerst komt, wie het eerst maalt, dus ben je vaak wel gedwongen vroeg te boeken, zeker als je bv met een groep gaat - als je tenminste met zijn allen zeker wilt zijn dat je in dezelfde periode kan boeken. En dat je zeker weten met een grote groep terecht kunt waar je wiltIk kan nooit van te voren zeggen wanneer ik vakantie heb, dus boeken in januari is er al zeker niet bij.
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Náh, tegen de tijd dat je hem dan krijgt is die alweer goedkoper dan wat jij ervoor betaald hebt of er is alweer een nieuw modelMEN-O schreef op donderdag 21 mei 2009 @ 01:03:
Als ik mijn televisie met fikse korting krijg als ik em een half jaar vantevoren bestel, doe ik het wel hoor !
De vakantieperiode is juist een extreem drukke periode bij ons op het werk. Iedereen geeft ergens rond februari op wanneer ze met vakantie willen en ergens in maart weten ze of dat akkoord is. Komt omdat de eersten zo'n beetje in mei/juni met vakantie gaan. Mijn vakantieperiode is afhankelijk van meer factoren. Ik moet rekening houden met de vakanties op 3 andere locaties, omdat ik een vervanger voor mezelf moet zoeken en die kan dan natuurlijk niet ook met vakantie zijn. Meer onderling overleg dus dan een briefje invullen, maar niet al in januari. Dat was een week of 3 geleden en nu ben ik dus met vakantieLuNaTiC schreef op donderdag 21 mei 2009 @ 00:53:
Bij sommige bedrijven krijg je ver voor de jaarwisseling al een formuliertje in je handen gedrukt met een behoorlijk snelle deadline om je vakantie in te vullen. Wie het eerst komt, wie het eerst maalt, dus ben je vaak wel gedwongen vroeg te boeken, zeker als je bv met een groep gaat.
[ Voor 4% gewijzigd door Megaflix op 21-05-2009 11:19 ]
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq