Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

images uploaden zonder reclame

Pagina: 1
Acties:
  • 342 views

Verwijderd

Topicstarter
Hey,
Ik zoek al een tijdje naar een image upload zonder al die irritante reclame. Bij alle sites die ik tegenwoordig zie moet je naar beneden scrollen om de foto te zien omdat er zoveel reclame in zit.
Is er ergens een website die clean is? Ook waar misschien hotlinking bij geaccepteerd is.

Of is er een webhost gratis waar ik zon php script op kan zetten van image uploading.

• swtimmer
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 22-11 21:45

swtimmer

Ontrafelt het leven!

Kan je neit bij je provider die paar plaatjes hosten dan?

Je snap hopelijk toch wel dat al die imagesites reclame moeten draaien om die dienst mogelijk te maken?

Verwijderd

Topicstarter
Naja dan moet ik dat steeds via ftp doen en dan weer die link in een "img" tag zetten.
Mijn eigen host ondersteund namelijk geen php.

Het kan dus wel maar kost aardig wat moeite en zal dus veel schelen als het eenvoudiger kan.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:36

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Precies. Voor wat hoort wat. Als je niets contants betaalt moet je niet raar opkijken als een hoster op andere manieren (reclame) de geleverde dienst financieert. Veel providers hebben een (minimale) hosting standaard bij het abonnement. Kijk eens of die van jou dat doet ("Mijn webpagina" oid heet het vaak). Als je dat hebt kun je daar gratis en zonder reclame je images kwijt.

Heb je dat niet?
Dan is het kiezen of delen. Ofwel gratis met reclame, danwel betaald zonder. Voor niets gaat de zon op he :z

Edit:
Noem me een ouwe zak, maar ik vind ftp (standaard aanwezig op zowat alle computers) veel makkelijker dan prutsen in een of andere web-app. Bovendien kun je met veel FTP clients zaken flink automatiseren. Kijk daar eens naar.

[ Voor 19% gewijzigd door dion_b op 19-05-2009 14:12 ]

Oslik blyat! Oslik!

• Reboot
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-07 22:18
ik heb zo een scriptje (te vinden op www.upload.tweakxp.be) de reclame heb ik er zelf wel onder gezet..

kan het wel eens voor je uitzoeken hoe het noemt :)

Hier kan je puur en alleen uploaden.. dus geen gallerij of zoeken naar afbeeldingen :)

Is deviantArt niet iets?

[ Voor 27% gewijzigd door Reboot op 19-05-2009 14:13 ]

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Natuurlijk zijn er hosts waar dat kan. Maar: voor niets gaat de zon op. Waarom denk je dat die reklame er overal waar het wel gratis is bijstaat?

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

• XippIX
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
je zou misschien een lycos account kunnen nemen? Of zoek eens naar gratis hosting? Vaak ondersteunen deze ook wel image linking.

Verder zou je een image host kunnen gebruiken:

www.imagehost.org
www.pictures-space.com
www.imageshack.us

• lier
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12:38

lier

MikroTik nerd

Microsoft biedt toch ook een dienst waarbij je foto's kan uploaden en deze publiekelijk beschikbaar kan stellen !?

Skydrive dus...
Heb je nog wel een live account voor nodig.

Eerst het probleem, dan de oplossing

Verwijderd

Topicstarter
Ok dat scriptje van upload @ tweakers werkt opzicht wel goed, hoe lang blijft zon foto erop staan?

Verder leek me pictures-space.com ook wel goed, zat geen reclame in en hoop dat ik kan hotlinken , aangezien ik dat nog niet getest heb. Bij imageshack kan dat iig niet.

Verder moet ik nog live id aanmaken voor de skydrive om te kijken hoe het is.

Maar ik denk wel dat ik met deze antwoorden uit de voeten kan.
Iedereen bedankt voor het helpen.

• Reboot
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-07 22:18
Verwijderd schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 14:37:
Ok dat scriptje van upload @ tweakers werkt opzicht wel goed, hoe lang blijft zon foto erop staan?

Verder leek me pictures-space.com ook wel goed, zat geen reclame in en hoop dat ik kan hotlinken , aangezien ik dat nog niet getest heb. Bij imageshack kan dat iig niet.

Verder moet ik nog live id aanmaken voor de skydrive om te kijken hoe het is.

Maar ik denk wel dat ik met deze antwoorden uit de voeten kan.
Iedereen bedankt voor het helpen.
Die afbeeldingen staan op mijn prive hosting en blijven dus staan tot ik stop met betalen ;)

• IEF
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-11 20:42

IEF

Why so serious?

"Wat-moet-ik-nemen/gebruiken"-topic.

Dit had je met een beetje zoekwerk ook wel zelf kunnen vinden. Je TS is dermate summier dat je niet eens
aangeeft wat je zelf gezocht/gevonden hebt.

Bijv. TinyPic.
Je krijgt gewoon een directe link naar je plaatje.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.