Auto radio gaat niet meer van tape stand

Pagina: 1
Acties:

• Drazzic
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-03-2025
(jarig!)
Ik heb een Audi a3 (bouwjaar 97) en hier zit nog de orginele autoradio in met jawel een casettedeck.
Echter is deze niet helemaal goed want krijg er op geen mogelijkheid een bandje in en dit komt volgens mij omdat hij denk dat er al 1 in zit.
Toen ik aan het rijden was wou ik een andere radio zender pakken alleen toen ben ik volgens mij op de in/uit knop voor tape gekomen en nu staat hij op deze stand en ik krijg hem op geen 1 manier terug op FM terug.
Iemand een idee hoe ik dit kan doen want zonder muziek is het ook maar stil :)

• Mr.Qips
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21:54
Autoradio eruit halen, elektriciteitskabel eruit trekken, even wachten, weer erin doen, testen of hij nu wel werkt. Zo reset je hem. Dit zou moeten werken als de knopjes digitaal zijn. Sommige taperadio's werken met analoge knop voor de tape (waarmee je de tape direct eruit drukt), dan gaat dit verhaaltje waarschijnlijk niet werken. Als je geen zin hebt om je dashbord te bekrassen, kan je kijken of je ook gewoon een stop even los kan halen.

• dreamscape
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 06-02 17:17
Mr.Qips schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 13:13:
Als je geen zin hebt om je dashbord te bekrassen, kan je kijken of je ook gewoon een stop even los kan halen.
Daar zou ik sowieso mee beginnen... da's wel echt een heel stuk makkelijker dan de hele radio eruit halen om hem even van de stroom te halen :)

Punctuality is the politeness of kings