[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."
Dit is een optie die zover ik weet enkel in Mac OS X Server aanwezig is (inheritence van rights). Of de freeware tool SharePoints zou moeten werken, heb ik zelf echter nooit aan de praat gekregen...!
Wat als je CMD+i op de map doet en bij delen en bevoegdheden op het tandwielicoontje klikt. Dan kan je kiezen om op alle onderliggende onderdelen hetzelfde toe te passen.
Misschien dat dit een antwoord biedt, anders zou ik het niet weten hehe
Dit is inderdaad de handmatige methode die ik nu toepas. Echter zou ik graag willen dat dit automatisch gaat. Dus elk bestand in de gedeelde map wordt automatisch leesbaar en schrijfbaar voor iedereen.1voud schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 19:56:
Wat als je CMD+i op de map doet en bij delen en bevoegdheden op het tandwielicoontje klikt. Dan kan je kiezen om op alle onderliggende onderdelen hetzelfde toe te passen.
[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."
Zou je niet iets met folder actions kunnen doen?
Ik weet niet precies wat je wilt maar laat google ('osx folder actions') er eens op los
Ik weet niet precies wat je wilt maar laat google ('osx folder actions') er eens op los