GTAIV games for windows live

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Egbert Jan
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 18-09 23:56
Ik heb GTA IV in december gekocht bij de mediamarkt. Ik heb windows de laaste tijd vaak opnieuw moeten instaleren helaas. Iedere kees als ik windows opnieuw instaleerde zette ik GTAIV er opnieuw op. Nu wou ik laast GTA IV weer instaleren dat ging helemaal goed. het activeren na de instalatie ging ook helemaal goed. Als ik nu wil inloggen bij Windows games for Live zet hij dat de cdkey te vaak is gebruikt weet iemand hoe ik dit kan oplossen. Ik heb al een keer gebeld naar het nummer dat in het boekje staat, maar daar kunnen ze me niet helpen. Ze geven me daar een adres waar ik dit probleem moet melden http://support.take2games.com/. Dat heb ik gedaan maar kreeg toen een reactie waar ik ook niks aan had. Heeft iemand hier ervaring mee of weet iemand hoe ik mijn cd key weer geactiveerd krijg?.

Wil graag weer veder online spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Egbert Jan
weet niemand hier iets op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreddyFish
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10:12
Nou nou, zo moeilijk is dit toch niet? Ik kan me niet voorstellen dat er nergens in die melding vermeld staat waar en hoe je een activatie van het spel ongedaan kunt maken. Je mag GTA IV maar een bepaald aantal keer installeren. Als je op de normale manier het spel deinstalleert (dus via het configuratiescherm > software verwijderen) krijg je automatisch weer één activatierecht terug.

Omdat jij gewoon je hele Windows-installatie er af gooit zonder eerst te deinstalleren heb je die rechten niet teruggekregen en zit je nu aan je limiet.

Hier staat beschreven hoe je via een programma'tje weer een recht terug kunt krijgen, dat heet revoken. Daar staat dat het niet werkt als er hardware veranderd is in je computer, maar ik denk (en hoop voor je) dat het wel werkt na een Windows herinstallatie.

Succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Egbert Jan
Ik kan voor ik het spel start na de instalatie nog wel activeren, maar ik kan niet meer inloggen bij games voor windows live.
FreddyFish schreef op woensdag 20 mei 2009 @ 00:24:
Nou nou, zo moeilijk is dit toch niet? Ik kan me niet voorstellen dat er nergens in die melding vermeld staat waar en hoe je een activatie van het spel ongedaan kunt maken. Je mag GTA IV maar een bepaald aantal keer installeren. Als je op de normale manier het spel deinstalleert (dus via het configuratiescherm > software verwijderen) krijg je automatisch weer één activatierecht terug.

Omdat jij gewoon je hele Windows-installatie er af gooit zonder eerst te deinstalleren heb je die rechten niet teruggekregen en zit je nu aan je limiet.

Hier staat beschreven hoe je via een programma'tje weer een recht terug kunt krijgen, dat heet revoken. Daar staat dat het niet werkt als er hardware veranderd is in je computer, maar ik denk (en hoop voor je) dat het wel werkt na een Windows herinstallatie.

Succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Egbert Jan
Is er niemand die mij kan vertellen hoe ik mijn serial bij games for windows live weer aan de gang krijg. Zodat ik weer kan linloggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:10
Egbert Jan schreef op zaterdag 23 mei 2009 @ 00:54:
Is er niemand die mij kan vertellen hoe ik mijn serial bij games for windows live weer aan de gang krijg. Zodat ik weer kan linloggen.
er zou een telefoon nr moeten staan in het boekje.
Op engelstalige forums heb ik al vaker gelezen dat mensen extra activaties kregen door deze nrs te bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobsquad
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
Egbert Jan heb je het programma van FreddyFish al geprobeerd. Bij de meeste mensen werkt dat zoals je ook op google alvast wel heb gevonden. Ik zou je alsnog aanraden om opnieuw een ticket aan te maken mij take2games, bij deze ook de vorige mail vermelden.
Pagina: 1