Ik maakt daarjuist een mail adres aan bij hotmail. Niet de gewone hotmail.com of live.com, maar één waar je alles zelf mag beslissen. zo dus: kieszelf@kieszelf.com. Ik probeerde een mail te verzenden, maar ik heb nog geen postvak in dus moest ik van microsoft bevestigen dat kieszelf@kieszelf.com van mij is door een mail te openen. Ik kan dus nog geen mails openen omdat ik nog geen postvak in heb. Hoe moet ik dan in godsnaam die mail openen?
Je moet het adres ook daadwerkelijk bezitten om gebruik te maken van die functie in Hotmail.
Anders is dit helaas niet mogelijk.
Anders is dit helaas niet mogelijk.
lijkt me dat jij ook eigenaar van kieszelf.com moet zijn. Heb je dat domein al geregistreerd?
Nee ik ben niet de eigenaar, maar ik heb nog zo twee mail adressen en daar kan ik wel met sturen. Ook allebei kieszelf@kieszelf.com. Het is spijtig genoeg lang geleden waardoor ik niet meer weet hoe ik het moet doen.
[ Voor 24% gewijzigd door dragonlords1 op 18-05-2009 22:01 ]
Dat was toen volgens mij alleen mogelijk door een bug in de aanmelddienst van Hotmail. Werkte alleen niet altijd 100%.
Altijd leuk om een adres als @politie.nl of @brein.nl te hebben
.
Altijd leuk om een adres als @politie.nl of @brein.nl te hebben
Sturen kan ik ook wel met elk emailadres, maar kan je daar ook post op ontvangen?dragonlords1 schreef op maandag 18 mei 2009 @ 22:00:
Nee ik ben niet de eigenaar, maar ik heb nog zo twee mail adressen en daar kan ik wel met sturen. Ook allebei kieszelf@kieszelf.com. Het is spijtig genoeg lang geleden waardoor ik niet meer weet hoe ik het moet doen.
Even heel erg kort door de bocht en simplistisch: Nee, tenzij jij iemands dns kan spoofen. als je een e-mail naar een adres verstuurt wordt er in de DNS gekeken naar welk ipadres dat e-mailtje moet. Als jij niet het ipadress bent/hebt dat bij een adres hoort kun je er ook geen mail op ontvangen.
Je kunt het als een brief zien, ik kan altijd een afzender op de brief zetten, het briefpapier namaken enz enn als zodanig een brief versturen. Echter, om een brief te ontvangen zal ik óf de postbode wijs moeten maken dat hij de brief bij mij moet bezorgen ipv bij de eigenlijke ontvanger óf ik moet de correcte ontvanger zijn
Je kunt het als een brief zien, ik kan altijd een afzender op de brief zetten, het briefpapier namaken enz enn als zodanig een brief versturen. Echter, om een brief te ontvangen zal ik óf de postbode wijs moeten maken dat hij de brief bij mij moet bezorgen ipv bij de eigenlijke ontvanger óf ik moet de correcte ontvanger zijn
Pagina: 1