Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
?
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Inderdaad 1 van die schakelknopjes is er bij mij af, och het boeit niet want je gebruikt ze niet zo vaak.
Ze zijn bij mij kapot gegaan omdat ik ze had ingesteld als turbo knop bij Driver
Turbo gebruik je net op de kritieke momenten en dan was ik zo hyper dat ik keihard drukte!
Verder weet ik er niks van, ik vond het zo zielig, 3 topics van je zonder reply
Ze zijn bij mij kapot gegaan omdat ik ze had ingesteld als turbo knop bij Driver
Turbo gebruik je net op de kritieke momenten en dan was ik zo hyper dat ik keihard drukte!
Verder weet ik er niks van, ik vond het zo zielig, 3 topics van je zonder reply
Guillemot is de orginele versie. Maar die afbrekende pads is niet zo'n probleem want ze sturen gewoon een nieuw setje op (bij mij zelfs 2) en als je je stuur wat tweaked zoals op www.slottweak.com te zien is, houden ze het wel. Ik zag laatst ook de Thrustmaster en die zou volgens mij idd verbeterde pads moeten hebben, maar ik zag geen verschil en ze voelden ook niet echt steviger aan. Maar verder is het een heel fijn stuur vind ik, fijner dan M$ stuur en goedkoper dan ACTLabs (en mooier, maar da's persoonlijke voorkeur).
"Its a Backstreet Boys world and at the end of the day, you just want to go home and kill yourself." - Billy Corgan (Smashing Pumpkins)
me broertje heeft (had) ook zo'n stuur, maar dan voor zn playstation.. die schakelpads zijn tot 2 keer toe lam geraakt.. en hij maar zeuren dat het mijn schuld was van die paar keer dat ik er mee ben geweest.. gewoon productiefout dus 
maar nu heeft ie, na 2 vandie verkeerde exemplaren, een nieuwere. Die voelt wel wat steviger aan..
maar nu heeft ie, na 2 vandie verkeerde exemplaren, een nieuwere. Die voelt wel wat steviger aan..
Nou ik heb hem hoor!
Nergens is trouwens iets terug te vinden van Guillemot, alleen maar Thrustmaster. Naja, beter. Hij is perfect! :9:7
Ole!
Nergens is trouwens iets terug te vinden van Guillemot, alleen maar Thrustmaster. Naja, beter. Hij is perfect! :9:7
Ole!
Pagina: 1