Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Ik gebruik de Samsung G810 navi. Daarbij ontbreekt de Route 66 microSD kaart. Op de CD ROM staat echter de backup om een nieuwe Route66 op de microSD kaart aan te maken.

Ik ken SD en SDHC kaarten alleen uit digitale camera's. De micro SD kaarten zijn duidelijk kleiner, maar bij de specs van de microSD kaarten van de Samsung G810 kom je microSDHC tegen o.a. bij de 4 GB microSD kaartjes.

Mijn vragen:

1/. werken alleen microSD kaarten op de Samsung G810 navi of ook microSDHC geheugenkaarten. Of zijn die hetzelfde?

2/. in de handleiding wordt gesteld dat de maximale grootte 4 GB zou mogen zijn. Ik heb het originele OS nog op de GSM.
- welke geheugenkaartjes van 4 GB moet je bestellen: microSD 4GB of microSDHC 4GB ?

3/. op dit forum kom ik berichten tegen waaruit blijkt dat de GSM ook met microSD(HC) kaartjes van 8 GB zou werken. Werkt de Samsung G810 inderdaad zonder problemen onder het originele OS met geheugenkaartjes van 8 GB. Zijn die kaartjes microSD of microSDHC ? of is het altijd het laatste (dus SDHC) ?

Ik heb de WiFi aan de praat gekregen, het niet werken wordt veroorzaakt doordat allerlei provider netwerken en de instellingen daarvan in de telefoon zijn geplaatst. Die heb ik verwijderd. Dat lost het probleem met WiFi op.

Ik wil asap een kaartje bestellen microSD of microSDHC.
Wat moet het zijn?

Bedankt voor je reactie en tips.
W

Verwijderd

Topicstarter
microSDHC en microSD werken beide.