Mijn Asus M6 heeft toetsenbord en touchpad problemen. Het onboard toetsenbord werkt dus helemaal niet, maar ik kan wel af en toe via mn Fn knop volume ed regelen. Mijn touchpad werkt maar zodra ik een toets van mn onboard toetsenbord indruk is t gebeurd. Ben bang dat als ik een nieuw toetsenbord inbouw het niet opgelost is. Nu werk ik altijd met losse muis en tb, maar ik wilde onlangs in mn BIOS en dat werkt t USB toetsenbord nog niet. Iemand enig idee wat de oorzaak zou kunnen zijn?
Je zou iig even je toetsenbord er uit kunnen halen en even goed vast zetten. Dat is geen rocket science als het op dezelfde manier gaat als bij mijn Asus A6 het geval was. Zoek de schroefjes met de K van Keyboard er bij. Nadat je deze los hebt zaten er bij mij 3 lipjes boven de bovenste rij toetsen. 1 in het midden en da anderen aan de zijkanten. Druk deze in en het toetsenbord zou los moeten veren. Daaronder zit het toetsenbord vast. Probeer daar een schuivje constructie naar voren te schuiven zodat het toetsenbord los komt.
Dat is wat ik eerst dacht, dat een slecht contact de oorzaak was. Heb de contacten toen bekeken en aangedrukt, maar dat heeft het niet verholpen.
Wat ik ook erg vreemd vind is dat als mn laptop in standby staat, deze wel reageert op t indrukken van een willekeurige toets en dus weer aangaat.
Wat ik ook erg vreemd vind is dat als mn laptop in standby staat, deze wel reageert op t indrukken van een willekeurige toets en dus weer aangaat.
[ Voor 33% gewijzigd door roLLator87 op 19-05-2009 08:39 ]