Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Enocenturias
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 08-01-2021
hallo,

mijn msn stuurd sinds kort een link naar vrienden van mij in mijn msn lijst.
deze link doet zich voor als een plaatje, echter moet je jezelf eerst inloggen met je email (msn) en wachtwoord van deze msn email.

het gaat om de volgende link:

http://img2425.imagestickz.com/?user=(email van de ontvanger)&image=(willekeurig plaatje).jpg

volgens mij is dit een keylogger.
weet iemand welke keylogger dit is en hoe ik deze er van mijn computer kan halen?

gr,

Eno

Verwijderd

Heb je al een virus & spyware scan gedaan en met welke programma heb je dit gedaan ?

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
Niks keylogger, gewoon een site die je MSN account gebruikt om berichten naar iedereen in je MSN lijst te sturen. Als je nadenkt en leest wat eronder staat ipv meteen je gegevens in te vullen weet je ongeveer wat voor soort dienst het is.

• CoolGamer
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 29-11 08:50

CoolGamer

What is it? Dragons?

Heb je ook al geprobeerd om je wachtwoord aan te passen van je account? Maar dit soort basic tips had je makkelijk kunnen vinden zodra je Google gebruikt.

¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸<º)))><¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸

• Matis
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 14:03

Matis

Rubber Rocket

Ja, meestal kun je gewoon je wachtwoord van hotmail veranderen (zet er bijvoorbeeld een 1 achter) en de problemen zijn voorbij!

If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time