Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

WL500G FTP Toegang tot usb

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een Asus WL500G router en hier zit een usb aansluiting op. Ik heb dus een externe harde schijf hieraan gehangen en een aantal instellingen gedaan zodat ik hem kan benaderen in het netwerk. Nu kan ik dat doen door op het icoon van network te gaan in windows of in explorer te gaan naar ftp://192.168.1.1, hierbij moet ik dan ook een gebruikersnaam en wachtwoord invullen. Maar nu mijn probleem, het is mogelijk om het ook vanaf het internet te benaderen alleen als ik dan mijn gebruikersnaam en wachtwoord ingeef dat krijg ik toegang maar dan krijg ik te zien dat de pagina niet gevonden kan worden, terwijl als ik het gewon met mijn interne ip doe dan werkt het wel.

Ik heb iets gelezen over actief en passief maar kom er niet echt uit wat het probleem is, wie kan mij erbij assisteren?

Edit
Als ik met filezilla de verbinding op active zet krijg ik wel gewone toegang, maar het is nogal onhandig om overal waar ik ben filezilla te installeren om zo toegang te krijgen, is hier een andere oplossing voor?

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 18-05-2009 16:55 ]