Ik heb een probleem met vista, waarbij mijn word constant vastloopt, alsmede photoshop.
Probleemsymptomen:
Als ik word open zonder document, gaat dit goed.
Als ik in word de fontlijst open, loopt hij vast: het programma kan niets meer en ik moet het killen.
Als ik word open met bepaalde documenten, gaat dit fout, hij loopt vast, ik vermoed documenten met arial.
Als ik photoshop open, loop hij bij een bepaalde stap vast, ik vermoed het laden van fonts.
Ondernomen acties:
Alle fonts weggegooid die niet beschermd waren.
Een fontmap van een werkende windows over de huidige fontmap heengeplakt (dit kan wederom niet bij beschermde fonts).
Registry doorgelopen: C:\windows\fonts staat bij de shell directories, en alle font-verwijzingen wijzen naar de Font map.
In de command prompt: SFC /scannow doorgelopen, geen resultaat.
EDIT: In safe mode werkt het WEL naar behoren.
Heeft iemand nog een andere oplossing?
EDIT: Het is gefikst, het bleek een foutive printerdriver te zijn van de universiteit.
Probleemsymptomen:
Als ik word open zonder document, gaat dit goed.
Als ik in word de fontlijst open, loopt hij vast: het programma kan niets meer en ik moet het killen.
Als ik word open met bepaalde documenten, gaat dit fout, hij loopt vast, ik vermoed documenten met arial.
Als ik photoshop open, loop hij bij een bepaalde stap vast, ik vermoed het laden van fonts.
Ondernomen acties:
Alle fonts weggegooid die niet beschermd waren.
Een fontmap van een werkende windows over de huidige fontmap heengeplakt (dit kan wederom niet bij beschermde fonts).
Registry doorgelopen: C:\windows\fonts staat bij de shell directories, en alle font-verwijzingen wijzen naar de Font map.
In de command prompt: SFC /scannow doorgelopen, geen resultaat.
EDIT: In safe mode werkt het WEL naar behoren.
Heeft iemand nog een andere oplossing?
EDIT: Het is gefikst, het bleek een foutive printerdriver te zijn van de universiteit.
[ Voor 6% gewijzigd door Samopsa op 18-05-2009 17:03 ]