Eerst en vooral even voorstellen aangezien ik hier nieuw ben : ik ben Filip Van den Berghe en ik ben van Ninove
Nu mijn 'probleem' :
In een week tijd heb ik een nieuwe tv gekocht (Phillips 26PFL5403) en nieuwe desktop PC (hp 6015)
Mijn videokaart op pc heeft 1 AVG-uitgang , 1 DVI-uitgang en 1 HDMI-uitgang.
De televisie heeft oa 2 HDMI-uitgangen.
Op de AVG- en de DVI-uitgang op de computer zijn allebei een scherm aangesloten (ik werk met 2 schermen)
Nu ben ik vandaag een HDMI-kabel gaan kopen om mijn PC met mijn TV te verbinden...
MAAR als ik de kabel aansluit dan valt mijn rechtse pc-scherm weg en verplaatst het volledige bureaublad zich naar het linkse scherm.
De weergave op de televisie is overigens perfect.
Nu mijn vraag: is het mogelijk 2 schermen + TV alledrie tegelijk aan PC te hebben en te laten functioneren ?
De videosoftware is ATi Catalyst Control Center...
Ik hoop op een verhelderend antwoord...
Alvast bedankt
Nu mijn 'probleem' :
In een week tijd heb ik een nieuwe tv gekocht (Phillips 26PFL5403) en nieuwe desktop PC (hp 6015)
Mijn videokaart op pc heeft 1 AVG-uitgang , 1 DVI-uitgang en 1 HDMI-uitgang.
De televisie heeft oa 2 HDMI-uitgangen.
Op de AVG- en de DVI-uitgang op de computer zijn allebei een scherm aangesloten (ik werk met 2 schermen)
Nu ben ik vandaag een HDMI-kabel gaan kopen om mijn PC met mijn TV te verbinden...
MAAR als ik de kabel aansluit dan valt mijn rechtse pc-scherm weg en verplaatst het volledige bureaublad zich naar het linkse scherm.
De weergave op de televisie is overigens perfect.
Nu mijn vraag: is het mogelijk 2 schermen + TV alledrie tegelijk aan PC te hebben en te laten functioneren ?
De videosoftware is ATi Catalyst Control Center...
Ik hoop op een verhelderend antwoord...
Alvast bedankt